گلایه‌های تند و تیز مدیر پخش «هنر اول» از بی‌تفاوتی دستگاههای نظارتی در پیگیری قاچاق «50 کیلو آلبالو»+اعلام زمان دقیق پخش نسخه مجاز

50 کیلو آلبالو

نمایش خانگی: انتشار نسخه ای قاچاق از «50 کیلو آلبالو» در آستانه عرضه آن به شبکه خانگی با انتقاد شدید حسین حاجی بیگی مدیر پخش موسسه هنراول مواجه شد.

حاجی بیگی در گفتگو با سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» با اشاره به اینکه نسخه مجاز این فیلم سه شنبه توزیع خواهد شد بیان داشت: نسخه با کیفیت تصویری بالای «50 کیلو آلبالو» سه شنبه 16 خرداد در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

مدیر پخش هنراول با بیان پیگیری ماجرای قاچاق «…آلبالو» گفت: ما از همان روز شنبه سیزدهم خردادماه که متوجه قاچاق شدیم پیگیری های قانونی را از طریق ارشاد و کمیته صیانت انجام دادیم اما متاسفانه هنوز هم در برخورد با قاچاق کالای فرهنگی اهمال صورت می گیرد و این زیبنده نیست.

این مدیر فعال شبکه خانگی ادامه داد: ما از یک سال پیش که رایت فیلم را خریدیم مدام درگیر رایزنی برای حل و فصل مشکلات وارده بر فیلم برای دریافت پروانه خانگی بودیم و آن قدر تعامل کردیم تا در نهایت بعد از ده بار بازبینی پروانه خانگی صادر شد. در این شرایط اینکه به ناگاه نسخه قاچاق درمی آید مانند آتش زدن به سرمایه ای است کاملا متعلق به بخش خصوصی.

حاجی بیگی تاکید کرد: عجیب است که مدیران ما مدام از دغدغه های فرهنگی خود می گویند و اینکه پیگیر ارتقای فرهنگی هستند اما از آن سو مدام فیلمهای ما گرفتار قاچاق می شود و هیچ پیگیری نظارتی جدی برای حمایت از صاحبان فرهنگ صورت نمی‌گیرد.

مدیر پخش هنراول خاطرنشان ساخت: در این شرایط فقط می توان از مخاطبان خواست که برای حمایت از محصولی کاملا متعلق به بخش خصوصی به خرید نسخه های ارژینال مبادرت کنند و ما را یاری کنند در ادامه این مسیر.

50 کیلو آلبالو
50 کیلو آلبالو

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید