چگونه «شهرزاد» عامل ازدواج دروازه‎‌بان سابق استقلال و یک مدل زن شد!+عکس

شهرزاد3

نمایش خانگی: سریال خانگی «شهرزاد» که از طریق موسسه تصویرگسترپاسارگاد به شبکه خانگی عرضه شد از جمله سریالهایی است که جایگاهی خاص در میان مخاطبان دارد؛ فصل اول این سریال آن قدر مخاطب پسند بود که زودتر از حد تصور یک جریان سازی منحصربفرد را در تولید اقلام تبلیغاتی «شهرزاد» ایجاد نمود.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» محسن فروزان دروازه بان سابق استقلال که این روزها در تیم پارس جنوبی به فوتبال ادامه میدهد اخیرا با نسیم نهالی از فعالان حیطه مدلینگ ازدواج کرده؛ ازدواجی عاشقانه که نتیجه آشنایی در یک بانک بوده است!

نسیم نهالی با اشاره به علاقمندیهایش در حیطه سینما و تلویزیون به «ورزش 3» گفت: آخرین فیلمی که دیدم قسمت پنجم «شهرزاد3» بود. قبل از ازدواج ، محسن کلا فیلم‌های اکشن نگاه می‌کرد و اخلاقش عوض شده بود. من همیشه التماس می‌کردم که یک فیلم رمانتیک‌ مشاهده کند.

نهالی با اشاره به نقش «شهرزاد» در ازدواجش بیان داشت: ولی یکی از نکات جالب این است که سریال «شهرزاد» باعث شد که ما ازدواج کنیم . بعد از دیدن آن سریال متوجه شدیم عشق ما جوری است که دوست نداریم هم دیگر را از دست بدهیم.

نسیم نهالی درباره علاقمندیش به بازیگری بیان داشت: من خودم خیلی دوست دارم بازی کنم. گر محسن فروزان هم در فیلمی بخواهد بازی کند من مشکلی ندارم. اعتماد من به محسن زیاد است. کلا در هر زمینه هنری علاقه‌مند هستم و از بچگی پیگیر هنرهای مختلف بودم.

محسن فروزان و نسیم نهالی
محسن فروزان و نسیم نهالی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید