چرا «شهرزاد» در ژاپن همه حقیقت را نگفت؟

ترانه-علیدوستی-ژاپن

نمایش خانگی: ترانه علیدوستی بازیگر اصلی سریال «شهرزاد» که به تازگی برای حضور در نمایش فیلمهایش به ژاپن رفته ادعای شبهه برانگیزی را درباره عدم حضور در مراسم اسکار بیان کرده است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی»، ترانه علبدوستی با ربط عدم حضور در اسکار به قانون ممنوعیت عدم ورور اتباع هفت کشور به ایالات متحده گفت: نتوانستم خود را مستثنی از دیگر ایرانیان دانسته، به آمریکا بروم و در مراسم شرکت کنم.

علیدوستی ادامه داد: خشمگین بودم ولی هنوز هم فکر می‌کنم بهترین تصمیم را گرفته‌ام.

ادعای علیدوستی درباره عدم حضور در اسکار بخاطر ترامپ در حالی بیان شده که اصغر فرهادی بعد از تحریم اسکار در نوشتاری به صراحت از این گفت که فقط نام خودش و فیلمبردارش حسین جعفریان را برای حضور در مراسم آکادمی2017 به پخش کننده اش در آمریکا اعلام کرده بود.

به بیان بهتر اصلا بنا نبوده که ترانه علیدوستی به اسکار برود که حالا ایشان در ژاپن ادعا کرده بخاطر تحریم ترامپ قید آکادمی را زده!

آنها که واکنش عوامل «فروشنده» بعد از دریافت اسکار را مرور کرده اند یادشان هست که ترانه یکی از آخرین نفراتی بود که این جایزه را تبریک گفت و آن هم در پیام تبریکی بدون الصاق عکس فرهادی که متصدی توزیع چای در پشت صحنه همردیف کارگردان قرار داده شد.

اینکه حالا در ژاپن ترانه روایت خود را از تحریم اسکار می دهد هم از آن حرفهاست…

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید