چرا #بیگناه نتوانست #خسوف را بگیرد؟

نمایش خانگی/مجید نظری: قسمت سیزدهم از سریال بیگناه ساخته مهران احمدی از طریق فیلیمو عرضه شده و این سریال از نیمه گذشته…

به نطر می‌رسید با حجم بالای بازیگران سرشناسی که در سریال وجود دارند و با سابقه ای که از مهران احمدی کارگردان و مصطفی کیایی تهیه‌کننده سریال در ذهن داریم، این سریال بتواند زودتر از اینها در کانون توجه قرار گیرد.

با این حال سریال بیگناه از نصف گذشته و به سمت پایان رهنمون می‌شود ولی هنوز آن جذابیت لازم برای یک ملودرام حادث نشده. #بیگناه را می‌توان در کنار #خسوف قرار داد و این دو را سنجید‌.

خسوف به کارگردانی مازیار میری از همان ابتدای کار و با نشان دادن بحران رخ داده در ارتباط یک دختر وپسر دانشجو، گره افکنی کرد و بعدتر با نشان دادن عقبه خانوادگی هر یک از این دو، مخاطب را هر قسمت کنجکاو برای ادامه داستان قرار می‌داد…

اما بیگناه از همان جذابیت ناکافی بحران اصلی ضربه می‌خورد؛ فرار از کشور جوان از ترس فعالیت سیاسی در دوران قبل از انقلاب -که با القای برادر بزرگتر صورت گرفته- ایده ای نه چندان تازه برای یک سریال ۲۲ قسمتی است و البته که ورسیون کمدی اش را خود مهران احمدی در #مصادره ارائه داده بود.

بیگناه به غیر از این در ادامه و با بازگشت به وطن آن جوان بیگناه که حالا میانسال گشته نیز اغلب گرفتار خرده‌روابط زن-مردی از سنین مختلف است و بدتر از همه چسباندن تکه هایی مانند تجارت بیت کوین، ماجرای می تو، استاد متجاوز و‌… هم هیچ کدام در ربط منطقی با اصل ماجرا نیستند.

مهران احمدی، محسن کیایی، شبنم مقدمی، مسعود رایگان، ماهور الوند، ویشکا آسایش، مهرانه مهین ترابی، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی، هدیه بازوند و… بازیگران سریال بیگناه هستند که جملگی حیران اند از قرارگیری در دل سریالی که راه نمی افتد…

اینکه سازندگان سریال بتوانند در قسمت‌های باقیمانده تا پایان، آن را راه بیندازند مسأله ای است که به زودی معلوم می‌شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید