پژمان جمشیدی: بعد از سریال «خوب بد جلف» دیگر با سام درخشانی همکاری نخواهم کرد!

خوب بد جلف

نمایش خانگی: پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق پرسپولیس که بعد از سریال «پژمان» بلیتش در بازیگری برنده شد و توانست هم در سینما و هم تلویزیون و حتی تئاتر تجربیات بازیگری مختلفی را داشته باشد و حتی تا نامزدی سیمرغ بلورین جشنواره فجر هم پیش برود این روزها همچنان کمدی «تکزاس» را روی پرده دارد که از حضور او و سام درخشانی در نقش یک زوج شوخ و شنگ سود می برد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» با این حال جمشیدی که از سریال «پژمان» گرفته تا فیلم «خوب بد جلف» مدام کنار سام بازی کرده چندان از ادامه همکاری با درخشانی خرسند نیست.

پژمان جمشیدی با اشاره به تولید سریال خانگی «خوب بد جلف» به «آرمان» گفت: نه من و نه سام درخشانی دیگر دوست نداریم ترکیب‌مان دوباره تکرار شود. به‌نظرم تکرار این ترکیب نوعی سوءاستفاده است و نه برای ما، نه برای مخاطب خوشایند نیست. قطعا سریال «خوب، بد، جلف» را که برای ویدئو رسانه است دوباره کنار هم بازی خواهیم کرد.

جمشیدی ادامه داد: احتمالا دی‌وی‌دی‌های این سریال اواخر امسال بیرون خواهد آمد، ولی شاید این آخرین همکاری من و سام درخشانی باشد. مگر اینکه فیلمنامه خیلی فوق‌العاده‌ای به ما پیشنهاد شود که دوباره برای همکاری کنار هم مجاب شویم. یا اینکه پیمان قاسم‌خانی دوباره پیشنهادی بدهد و بخواهد این زوج را در کارش تکرار کند. وگرنه هیچ‌ اصراری از جانب ما برای این تکرار وجود ندارد.

پژمان جمشیدی خاطرنشان ساخت: تا الان هم هیچ ‌فیلمنامه‌ای برای این تکرار همکاری ما را مجاب نکرده است.«تگزاس» هم یک اتفاق بود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید