پرچم طهماسب همچنان بالاست با #مهمونی

نمایش خانگی/مجید ناصری: ایرج طهماسب را باید مصداق هنرمندی دانست که صرفا کاری را می‌کند که کاملا بر آن مسلط است و نتیجه‌اش هم می‌شود موفقیت از تلویزیون تا سینما و شبکه خانگی.

ایرج طهماسب که در سال‌های اخیر نتوانست کلاه قرمزی را برای تلویزیون تولید کند به سمت شبکه خانگی آمده و سریال مهمونی را برای نماوا ساخت که از همان اولین قسمتها جلب توجه کرد.

برخلاف بیشتر سریال سازان شبکه خانگی که آویزانِ چهره برای دیده شدن هستند طهماسب بدون حتی یکی از عروسک‌های خاطره‌‌سازش در کلاه قرمزی و با طراحی و اجرای عروسک‌های تازه، سریال مهمونی را ساخت.

مهمونی به خاطر تسلط طهماسب بر کار با عروسک و توانایی جانبخشی به آنها بعنوان موجودات زنده خیلی زود به فصل دوم رسید و در نوروز۱۴۰۲ نیز مهمان مخاطبان شد.

فصل دوم مهمونی نیز همچنان مخاطب دارد و باز مزیت کار طهماسب آن است که جذابیت خود را نه از مهمانان مشهورش که از عروسک‌هایی می‌گیرد که بسیار سمپاتیک تر از برخی سلبریتی های پرمدعا هستند.

واقعا کدامیک از این همه سلبریتی با دستمزدهای میلیاردی به اندازه پشه یا کته سریال مهمونی جذابیت ناخودآگاه دارند؟ کدامیک از این همه چهره مدعی قادر است به اندازه دی‌جی و شاباش، شادی‌بخش باشد؟؟

ایرج طهماسب همچنان موفق و با تمرکز می‌کوشد با دنیای عروسکی خودش، مخاطبان را به وجد بیاورد و این، کار کمی نیست…

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید