پرسشی منتج از ادعای کارگردان «عصبانی نیستم» در کمیته بررسی قاچاق فیلم⇐آیا به‌غیر از شورای پروانه نمایش فعلی، یک «شورای در سایه» هم وجود دارد؟؟

عصبانی نیستم

نمایش خانگی: در حالی که در هفته گذشته نسخه ای قاچاق از فیلم توقیفی «عصبانی نیستم»رضا درمیشیان که بر روی آن عبارت «بازبینی ارشاد» آمده در شبکه خانگی دست به دست می شود و در برخی سایتهای اینترنتی هم قابل دانلود است کمیته ای ویژه بررسی انتشار این فیلم در سازمان سینمایی تشکیل شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» رضا درمشيان تهيه كننده و كارگردان اين اثر سينمايي با حضور در كميته بررسی قاچاق نسخه بازبینی «عصبانی نیستم» ضمن ارائه توضيحات لازم پيرامون اين موضوع  اذعان كرد: نسخه بازبيني فيلم به غير از شوراي پروانه نمايش به افراد ديگري نيز ارائه شده است.

در پی این موضوع مقرر شد تا جزئيات بيشتر پيرامون اين موضوع در دست تحقيق و بررسي كميته قرار گیرد

 منوچهر شاهسواری مديرعامل خانه سينما ، تهيه كننده وكارگردان فيلم «عصبانی نیستم»، مصطفی ابطحی دبير ستاد صيانت از آثار سينمايي و سمعي وبصري و محمدرضا فرجی مدير كل سينماي حرفه‌اي با مسئوليت معاونت ارزشيابي ونظارت اعضای کمیته ویژه بررسی دلایل انتشار نسخه بازبینی فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» را تشکیل می‌دهند که تا زمان رسیدن به پاسخ نهایی دلایل این اتفاق و منشا انتشار نسخه بازبینی این فیلم به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

پرسشهای منتج از ادعای درمیشیان

به گزارش «نمایش خانگی» اینکه درمیشیان معتقد است نسخه بازبینی «عصبانی نیستم» به افراد دیگری هم داده شده این ظن را ایجاد میکند که آیا در سازمان سینمایی برای صدور مجوز نمایش فیلمهای حاشیه ساز از افرادی بیرون از شورای پروانه نمایش هم مشاوره خواسته می شود؟

آیا اداره نظارت سازمان سینمایی خود به تنهایی نمی تواند تصمیم نهایی را درباره آثاری همچون «عصبانی نیستم» بگیرد و برای همین دست به دامن اشخاص حقیقی یا حقوقی می شود که آنها را تصمیم ساز می داند؟ و آیا این خود ظن وجود یک شورای پروانه نمایش در سایه را نمی دهد؟

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید