پایان کار “جزیره” بدون اقناع بیننده!+عکس

نمایش خانگی/مجید ناصری: قسمت چهاردهم و در واقع قسمت پایانی سریال “جزیره” از طریق فیلیمو عرضه شد.

در آخرین قسمت سریال صحرا بعد از معامله با سعید، به اطلاعات مهمی درباره جزیره دسترسی پیدا می‌کند که می‌تواند با کمک رضا به ثروت هنگفتی برسد. از سوی دیگر مهشید ارشد را متقاعد می‌سازد که برای رفع کدورت و انتقام جویی صحرا در ملاقاتی حضوری حقایق را به صحرا بگوید و وجدان خود را آرام سازد. ارشد به محل ملاقات با صحرا به رستوران دنجی می آید و صحرا که ردپای تازه ایی از “م.ن”، قاتل پدرش، در انبار محل مخفی کردن پیانو توسط آل ربیع یافته، به انبار آل ربیع باز می گردد تا بعد از آن به ملاقات ارشد برود. او نمی داند که چه آینده هولناکی در انتظارش می باشد و انبار آل ربیع محل تلاقی مرگ و زندگی است…

در آخرین قسمت سریال کلی اتفاقات باربط و بی ربط می افتد که پایان ماجرا را شکل دهد ولی درنهایت پایانی منطقی برای سریال رقم نمی خورد و مخاطب درباره سرنوشت کاراکترها به اقناع نمیرسد.

معلوم نیست پایان سریال در قسمت چهاردهم پیش بینی شده بوده یا عدم ارتباط گیری کافی سریال با مخاطب موجب پایان دادن به آن شده است.
محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، بهنام تشکر، کاظم سیاحی، مینا وحید، مهدی احمدی، امیر کاظمی، رویا جاویدنیا، السا فیروز آذر، زهیر یاری، شهروز دل افکار، پاوان افسر، شکوفه هاشمیان، شراره رنجبر، مژده دایی، مبیناسادات طبایی، قاسم یوردخانی، اکبر زنجانپور، بیتا فرهی، عزت الله رمضانی فر، امید روحانی، پوراندخت مهیمن، شیرین بینا، رضا رویگری، امیر مقاره و شادی مختاری بازیگران سریالند.

جزیره 14
جزیره 14

 

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید