پایان خوش‌ یک سریال نسبتا استاندارد+عکس

نمایش خانگی/مجید ناصری: آخرین قسمت سریال “ملکه گدایان”حسین سهیلی زاده از طریق فیلیمو وارد شبکه نمایش خانگی شد.

به گزارش نمایش خانگی در قسمت آخر سریال با یک پایان خوش‌ برای آدم‌های خوب و پایان بد برای آدم‌های بد مواجهیم؛ درست شبیه به الگوی آثار تجاری.

وامداری “ملکه گدایان” به الگوی آثار تجاری مخاطب‌پسند که تقریبا از قسمت اول سریال دنبال شد ، باعث شد سریال به طور نسبی هم که شده مطلوب مخاطب عام قرار گیرد.

انتخاب درست بازیگران و تشکیل دوئت‌هایی مثل باران کوثری-آرمان درویش یا فرزاد فرزین-رویا نونهالی و قرار دادن بازیگران باتجربه‌ای مثل بهشاد شریفیان و الهام کردا در نقش‌های مکمل از دیگر وجوه استانداردسازی سریال بود.

حسین سهیلی‌زاده بی آن که بخواهد به سبک برخی از همکاران شق‌القمر کند و با رفتن به سراغ تاریخی‌سازی از نوع فیک، جلب نظر کند همان ملودرام‌سازی را ادامه داد که سالها در تلویزیون، تجربه‌اش کرده بود و همین ادامه مسیر قبلی بود که اسباب رضایت نسبی بینندگان را فراهم کرد.

اینکه در نسبت با سایر محصولات درحال عرضه برای شبکه خانگی، کارگردانی که در تلویزیون، مشق کرده توانسته اوضاع بهتری را تجربه کند گواهیست بر آن که شبکه خانگی چاره‌ای ندارد که در درازمدت کار را به کاردان‌ها بسپارد. البته نه اینکه همه تلویزیونی‌سازان می‌توانند در شبکه خانگی هم موفق باشند بلکه آن دسته از تکنیسین‌ها که چه در تلویزیون و چه در سینما، امتحان خود را درست پس داده‌اند گزینه‌هایی قابل اعتمادتر برای تولید سریال در شبکه خانگی هستند.

باران کوثری، رویا نونهالی، پانته‌آ بهرام، فرزاد فرزین، محمدرضا غفاری، آرمان درویش، رضا بهبودی، یسنا میرطهماسب، الهام کردا، سولماز غنی، علی اوجی، بهشاد شریفیان، مریم سرمدی و سام درخشانی بازیگران سریالند.

ملکه گدایان۱
ملکه گدایان_آخر

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید