واکنش فرشید نوابی(مدیر رستوران شهرزاد) به شکایت دست اندرکاران سریال «شهرزاد» از وی⇐ارزش ملک سفره خانه «شهرزاد» 5 برابر هزینه تولید «شهرزاد» است!!/به صاحبان سریال لطف کردم و نامشان را در یکی از مناطق تهران چراغانی کرده‌ام

سردر رستوران سنتی «شهرزاد» به مدیریت فرشید نوابی

نمایش خانگی: راه اندازی رستورانی سنتی در ولنجک با نام شهرزاد آن هم با لوگوی سریال «شهرزاد» زودتر از هر جای دیگر در سایت نمایش خانگی منعکس شد.

مدیریت این رستوران برعهده فرشید نوابی بازیگر-مجری است و کپی برداری نامواره رستوران از لوگوی «شهرزاد» با انتقاد دست اندرکاران سریال و اعلام شکایت از مدیر رستوران مواجه شد.(اینجا را بخوانید)

فرشید نوابی در واکنش به این طرح شکایت جوابیه ای 4بندی نوشته و ضمن گلایه از رسانه ای شدن ماجرا از طرف صاحبان سریال از این گفته که ارزش ملک رستورانش 5برابر هزینه تولید سریال «شهرزاد» است!

متن جوابیه نوابی را بخوانید:

باتمام احترام و علاقه ای که به مجموعه شهرزاد و تیم سازنده ی آن که عموما ازدوستان عزیز من هسنتد و البته جدای از تیم سرمایه گذار که عمری به قدمت خود سریال شهرزاد دارند و روی سخن من با آنان است بنظر میرسد که این عزیزان در فصل دوم بدلیل استقبال کمتر ناچار به روی اوردن به هرنوع جنجالی برای فروش بیشتر این مجموعه شده اند و تیرشان این بار به بنده اصابت کرده که البته کمی هم خطا رفته و لذا توضیحی اجمالی راجع به ان میدهم.

1- اولا بنده فرشید نوابی با قدمت 26 سال کار در سینما هستم و نه شهرزاد یکساله که نیاز داشته باشم ازلگوی این سریال برای جذب مخاطب استفاده کنم و اگر هم چنین بود در ویترین کارهای من نام مجموعه های بسیار پر مخاطب تر و خاطره انگیز تر هست که مردم من را با ان میشناسند و اگر منظور استفاده تبلیغاتی بودقطعا بطور مثال نام سفره خانه را “جدال با سرنوشت” و یا از لگوی برنامه “ستاره مهاجر” که حتی گردن آویز آن را میفروختند استفاده میکردم و نه سریال نوظهور ” شهرزاد2″درست بیست دقیقه بعد از رسانه ایی شدن افتتاح سفره خانه آقایی که خود را مدیر عامل تصویر گستر پاسارگاد می خواند به بنده تلفن زد و اعلام نارضایتی از استفاده لگوی شهرزادکرد که به ایشان توضیحات در این خصوص را دادم و قرار شد بعد از تعطیلات عید فطر تابلو با لگوی اصلی ما که در تصویر هست جایگزین شود ولی همانطور که عرض کردم دوستان طاقت نیاوردند و ظاهرا بشدت نیازمند حاشیه و جنجال سازی بودند که موضوع را رسانه ای کردند که البته این کار ناشایست علیرغم اینکه هنوز در هیچ محاکم قانونی طرح نشده و سعی در تخریب اسم بنده را داشته اند قابل پی گرد در مراجع قانونی است.

2- اما دلیل این جنجال سازی نیازمند این توضیح است که اگر مدیر این سفره خانه که البته ارزش ملک آن حداقل پنج برابر ارزش کل هزینه تولید مجموعه “شهرزاد” است بنده نبودم و یک شخص عادی بود ایا باز هم چنین سروصدایی بپا میکردند وبدون هیچ دادگاه و محکمه ای آن را رسانه ای میکردند که این خود نیز دلیلی بر شیطنت و حرکت فکر شده و حسابگرانه این عزیزان است.

3- و اما اصل ماجرا این است که بنده در زمان طراحی لگوی سفره خانه چند طرح را از طراح گرفتم و اصولا لگوی دیگری که در تمام کارتهای ویزیت،پاکتها،سربرگها و منوها که در تصویر هست را با هزینه زیاد چاپ کردم را انتخاب نمودم ولی در زمان ارسال لگو برای تابلوساز طراح اشتباها این لگو راکه از طرحهای اولیه طراح بود و البته اصلا به آن دقت نکردم و در همان مرحله اول آن را رد کردم بجای لگوی اصلی ارسال کرده بود و بنده حتی در زمان نصب در تهران حضور نداشتم و بعد که متوجه این اشتباه در تابلو شدم چون اصلا در شان خود نمیبینم که از هر عنوان و چیزی که متعلق به دیگری باشد استفاده کنم دستور تعویض آنرا دادم که بدلیل تقارن با تعطیلات مقرر شد طی چند روز اینده جایگزین شود.

4-اما در پایان فقط یک نکته برایم جالب بود که دوستان سرمایه گذار شهرزاد که مدعی فرهنگ و هنر هم هستند نه شان حرفه ایی ونه شان همکاری و نه شان کسوت را رعایت کردند و بجای حل این مساله بشکل خصوصی که البته بنده فکر میکردم با توجه به اشتباه تابلو ساز و طراح تازه به این مجموعه لطف کرده ام و در یکی از مهمترین مناطق تهران نامشان را چراغانی کرده ام(و البته بسرعت متوجه شدم این کارها حداقل در سینمای ایران جایی ندارد )رو به جنجال سازی آورده اند که امیدوارم حداقل در فروش فصل دوم شهرزاد برایشان تاثیر گذار باشد و در پایان یک جمله ی ناب برای طرح مشکل کل سینما؛ از ماست که برماست!

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید