واکنش روابط عمومی «الیور توئیست» به شبهه‌آفريني يك رسانه اصولگرا⇐واگذاری فرصت تبلیغاتی «شهرزاد» به «الیور توئیست» ابدا صحت ندارد!

الیور توئیست-حسین پارسایی

نمایش خانگی: گزارش روز گذشته خبرگزاری اصولگرای «تسنیم» درباره نمایش «الیور توئیست»حسین پارسایی و طرح این ادعا که بنرهای «شهرزاد» در اختیار این نمایش قرار گرفته(اینجا را بخوانید) با واکنش روابط عمومی نمایش موزیکال «الیور توئیست» مواجه شد.

روابط عمومی «الیور توئیست» در جوابیه اش بر این امر تأکید کرده که حامی تبلیغاتی این نمایش شرکت «آپ» است و نه تهیه کننده هیچ سریال خانگی.

متن کامل جوابیه روابط عمومی «الیور توئیست» را بخوانید:

به اطلاع می‌رساند نمایش موزیکال «الیور توئیست» با سرمایه و مدیریت موسسه فرهنگی هنری حریرهنرشرق تهیه  و تولید می‌شود و هیچ ارتباطی به تهیه‌کننده «شهرزاد» ندارد. همچنین بنرهای تبلیغاتی که نمایش «الیورتوئیست» را تبلیغ کرده‌اند، متعلق به  شرکت «آپ» است که پیش از این حامی سریال «شهرزاد» بوده  و اینک پس از پایان سریال «شهرزاد» صرفاً اسپانسر تبلیغاتی نمایش «الیور توئیست» شده است. بنابراین هیچگونه ابهامی در تهیه‌کنندگی و تبلیغات این نمایش وجود ندارد. شایسته است قبل از انتشار اخبار از طریق روابط عمومی این نمایش کسب اطلاع شود تا اخبار صحیح منتشر شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید