همزمان با امتداد بازداشت یک تهیه‌کننده و یک سرمایه‌گذار شبکه خانگی⇐سخنگوی قوه قضاییه درباره ابعاد تخلفات در صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه توضیحات تازه‌ای داد

غلامحسین محسنی اژه ای

نمایش خانگی: علاوه بر محمد امامی تهیه کننده «شهرزاد» که مهرماه امسال بازداشت دی ماه هم حسین هدایتی سرمایه گذار سریال «ماه تی تی» بازداشت شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی»، بازداشت امامی مواجه شد با طرح برخی شایعات درباره ارتباط میان این بازداشت با بحث سوءاستفاده های مالی در صندوق ذخیره فرهنگیان که البته تاکنون نه تأیید شده و نه تکذیب.

غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه نیز اغلب در نشستهای هفتگی خود با پرسشهایی مواجه می شود در رابطه با پرونده تخلف در صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه.

سخنگوی دستگاه قضا در تازه ترین نشست خود درباره این پرونده گفت: با پیش رفتن پرونده، ابعاد تخلفات مشخص می شود. جا دارد دولت و بانک مرکزی آسیب شناسی جدی کنند و باید برای عدم تکرار این پرونده ها تلاش کنند چرا که این پرونده جای عبرت دارد.

وی ادامه داد: چند هزار میلیارد تومان در اختیار معدود افراد قرار گرفته بود و مصرف و وجوه این مبالع غیر قانونی بوده است. دولت و بانک مرکزی باید این پرونده و پرونده بانک ملت را بررسی و اقدامات ضروری از سوی بانک مرکزی را باید لحاظ کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید