همراهی موسسه رسانه‌های تصویری در تولید فیلم تازه کارگردان «سلام بمبئی»؟+عکس

سلام-بمبئی

نمایش خانگی: قربان محمدپور کارگردان فیلم «سلام بمبئی» که از جمله آثار پرفروش هفته های اخیر شبکه خانگی بوده است برای فراهم آوردن مقدمات تولید فیلم تازه اش به ویتنام رفت.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» فیلم تازه قربان محمدپور «عاشقی در هانوی» نام دارد و داستان عشق یک پیانیست افسرده به دختری ویتنامی را تصویر می کند.

جالب است که در تولید این فیلم سیمون سیمونیان مدیر تأمین و تولید و پشتیبانی موسسه رسانه های تصویری هم به عنوان مشاور حضور دارد.

این حضور این پرسش را به دنبال دارد که آیا موسسه رسانه های تصویری در تولید این پروژه حضور خواهد داشت یا خیر.

سیمون سیمونیان در کنار اصغر هاشمی کارگردان آثاری همچون «مجردها» و «مهریه بی بی» و همچنین حسن غلامی سرمایه گذار ایرانی «عاشقی در هانوی» همراهان قربان محمدپور در سفر به ویتنام بوده اند.

سیمونیان، محمدپور و هاشمی به هنگام حضور در ویتنام با رییس سازمان سینمایی ویتنام و معاون وزیر گردشگری ویتنام، مسئولان کمپانی گالکسی، کمپانی BHD (سرمایه گذار ویتنامی) و دو بازیگر سرشناس سینمای ویتنام دیدار خواهند کرد ضمن اینکه بازدید از لوکیشن های شهرهای هانوی و سایگون از برنامه های این گروه است.

محمدپور بعد از ساخت قسمت دوم «سلام بمبئی» یا همان «دختر شیطان» به تولید «عاشقی در هانوی» مبادرت خواهد کرد.

سیمون سیمونیان روبروی قربان محمدپور و اصغر هاشمی در سفر به تایلند
سیمون سیمونیان روبروی قربان محمدپور و اصغر هاشمی در سفر به ویتنام/جالب است که در ویتنام هم آبمیوه های یک برند ایرانی سرو میشود!!!

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید