هانیه توسلی با مختصات فیلم حسن فتحی در “زخم کاری”+عکس

نمایش خانگی/مجید ناصری: قسمت سوم سریال خانگی “زخم کاری” از طریق فیلیمو عرضه شد.

به گزارش نمایش خانگی، در قسمت تازه سریال با ورود هانیه توسلی در نقش منصوره( آقازاده نعمت‌آبادی مقتول )مواجهیم. توسلی با همان عشوه‌های همیشگی وارد سریال شده و مشابه مختصاتی که در “کیفر”حسن فتحی از او دیده بودیم.

مشابه‌سازی کاراکترها از همان قسمت اول سریال مشهود بود چنان که جواد عزتی نظیر کاراکترش در “…نیمروز” را ایفا می‌کند و سیاوش طهمورث مشابه شمایلش در “رستگاری…” یا “اجاره نشینها”. باز بازیگران اصلی سریال در قرین‌سازی خاطرات قبلی موفقند ولی بازیگران مکمل مثل مرتضی امینی‌تبار و سارا حاتمی حتی از ایفای رئالیستی تیپ جوانانی عاشق‌پیشه عاجزند و چون کم‌تجربه هستند هنوز اعتماد به نفس خندیدن یا دویدن جلوی دوربین را ندارند و انگاری از دوربین، خجالت می‌کشند.

این عدم هارمونی در بازی‌ها در شرایطی که نام یک بازیگردان(میلاد اکبرنژاد) و یک مسئول انتخاب بازیگر(کیومرث مرادی) در تیتراژ آمده حقیقتا تعجب برانگیز است.

در این فقدان هارمونی بازیگرانی مثل کاظم هژیرآزاد و سعید چنگیزیان- احتمالا به‌خاطر نوعی خودپردازی شخصیت- بیش از سایرین در ایفای کاراکتر موفقند.

در قسمت سوم سریال شاهدیم که جنازه نعمت ریزآبادی در وان حمام ویلای مالکی پیدا می شود. علت مرگ مصرف همزمان الکل و تریاک تشخیص داده می.شود. منصوره دختر حاج عمو که سال ها خارج از ایران زندگی می‌کرده و اداره دفاتر خارج از کشور را برعهده داشته وارد ایران می شود…

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی بازیگران سریالند‌.

زخم کاری۳
زخم کاری۳

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید