نخستین سریال ترسناک ایرانی به زودی در شبکه خانگی+فیلم و عکس

احضار

نمایش خانگی: هرچند در سینمای ایران تجربیاتی مانند «شب بیست و نهم»، «کلبه» و «آل» را در ژانر هارور یا ترسناک داشته‌ایم اما در حیطه سریال سازی علیرغم وجود سریالهایی با مضمون ماورایی، به دلایل مختلف که شاید اصلی ترین آن ممیزی رسانه ملی باشد هیچ تهیه کننده ای جرأت نکرده به سمت ساخت سریال هارور برود.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» شاید برای همین است که نخستین سریال هارور ایرانی با نام «احضار» بناست در شبکه نمایش خانگی عرضه شود.

رامین عباسی زاده که پیشتر تهیه کنندگی سریالهایی همچون «او یک فرشته بود»، «پریدخت» و «پلیس جوان» را در تلویزیون انجام داده کارگردان «احضار» بوده و کوشیده نقشهای اصلی این هارور را به بازیگران نوجویی بسپرد که میتوان از آنها با نام نسل تازه بازیگری ایران یاد کرد.

«احضار» که در کنار زمینه های دلهره‌آور مایه‌های عاشقانه هم دارد به زودی از طریق موسسه گلرنگ رسانه به شبکه خانگی عرضه خواهد شد.

به تازگی کانال اطلاع رسانی سریال «احضار» راه افتاده و علاقمندان به پیگیری اخبار سریال میتوانند اینجا را ببینند.

برای دیدن تریلر «احضار» اینجا را ببینید.

احضار
احضار

7 دیدگاه‌ها

  1. سلام خسته نباشین … با تیزری ک من دیدم باید شاهد پیشرفت عجیب تو ژانر وحشت باشیم … واقعا لذت بردم … ای کاش بدون هیچ مانعی فیلم و سریال های ترسناک ساخته بشه ک مطمئنن با استقبال روبر و میشه …. پس کی انتشار میشه خواهشا بگین خیلی وقته ک منتظرم ی خبری از انتشار این سریال بشه کی قراره منتشر بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. نمیدونم فیلم جالبی بشه یا نه به نظرم فیلم ترسناک تو ایران نمیتونه اونقدر پرطرفدار بشه(منظورم اینه که فیلم ترسناک ایرانی باشه)اما خب منتظریم که ببینیم تهیه کننده و کلاعوامل اجرایی چطور تونستن از پسش بر بیان. امیدوارم ارزش دیدن داشته باشه

  3. واقعا فیلمای وحشتناک خارجی زیادی تا به الان دیدم مثل انابلو…شاید هیچکدومو از قلم ننداخته باشم واقعا در حد اون فیلما این فیلمنامه قوی بوده تو همین یه قسمت واقعا قشنگ بود تا بحال فک نمیکردم ایرانم برا ببیننده ژانر وحشتم چیزی مث این فیلم بتونه بسازه فوق العاده بود از چیزایی بیخودی و دیالوگایی زیادی ک بخواد زمانو طولانی کنه هم صرف نظر شده بود عالی بود

  4. اصلا فيلم ترسناكي نيستش و با فيلم هايي مثل the conjuring و the nun قابل مقايسه نيست به نظر من اصلا ارزش ديدن نداره.

  5. بچه های کوچیک پست شیشه سوپر مارکتها شاهد این تصاویرن.من.کار کودک میکنم. پدر و مادرها درگیر این پوسترها شدن…

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید