“میدان سرخ” گرفتار بی‌حسی آقای خواننده!+عکس

نمایش خانگی/مجید ناصری: قسمت چهارم سریال خانگی “میدان سرخ” از طریق فیلیمو عرضه شد.

به گزارش نمایش خانگي در قسمت تازه سریال، گروچف پس از دزدیدن سیمین، همسر تورج مبینی، به دلیل فشارهای خارجی دست به اقدامات جدیدی می‌زند که پرده از رازی بزرگ برمی‌دارد و خانواده مکین را تا مرز فروپاشی می‌کشاند. اما این همه ی داستان نیست؛ چرا که پاپ نیز مجبور به گرفتن تصمیمی سخت می‌شود و…

رضا یزدانی به‌عنوان بدمن، حجم قابل توجهی از سکانس‌های قسمت چهارم “میدان سرخ” را به خود اختصاص داده ولی با وجود همه تلاشها نتوانسته حس لازم برای اکت و از آن مهم‌تر طرز بیان دیالوگهای مختص یک تبهکار سطح بالا را داشته باشد.

لحن لرزان رضا یزدانی -که تقریبا در تمامی آثاری که بازی کرده-وجود دارد شاید در جاهایی که ایفاگر یک کاراکتر متزلزل است بتواند در خدمت اثر باشد ولی در جایی که قرار است قاطعیت و خشونت یک تبهکار را ارائه دهد، چندان دلنشین نیست.

حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، رضا یزدانی، سعید داخ، کاظم سیاحی، مهدی حسینی نیا، مسعود کرامتی، امید روحانی، بهدخت ولیان، سوگل قلاتیان، بهزاد خلج، سحر نظام دوست، تینو صالحی، مجید پتکی، آرمین رحیمیان، امیرحسین آرمان، علی مصفا، ستاره اسکندری، لیندا کیانی، مهدی رکنی و مهرداد نوری بازیگران سریالند.

میدان سرخ۴
میدان سرخ۴

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید