در برنامه «هفت» مطرح شد⇐با آمدن حیدریان، شبکه خانگی مدیوم اصلی فعالیت سینماگران خواهد شد!!!

هفت-بهروز افخمی

نمایش خانگی: هرچند هنوز معلوم نیست که با آمدن محمدمهدی حیدریان در رأس سازمان سینمایی چه تغییر و تحولی در مدیریت امور نمایش خانگی ارشاد رخ میدهد اما خسرو نقیبی منتقد مهمان در برنامه اخیر «هفت» از این گفت که حضور حیدریان به سمت توسعه فعالیت سینماگران نخواهد بود و در نهایت روند مدیریتی به سمت این میرود که شبکه خانگی مدیوم اصلی فعالیت سینماگران شود.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» خسرو نقیبی گفت: سال اول و دوم دولت، سال های ناثباتی و سیاست های دولت قبل بود. اما بنظرم در جشنواره گذشته یعنی سی و چهارم که اکران امسال را شکل داد، 12-13 فیلم موفق داشتیم که حاصل تثبیت دولت برای سرمایه گذاران بود و همین میزان دیده شدن و فروش فیلم ها، دیگران را به طمع انداخت تا بلیت ها را گران کنند!

وی ادامه داد: جشنواره امسال حاصل سیاست های سال چهارم دولت است که به تعبیر دقیق تر خود آقای ایوبی گفتند «آتشی انداختم و رفتم» یعنی همه چیز سوخت!

نقیبی با بیان آنکه استقبال سینماگران از آقای حیدریان را نمی فهمم، گفت: ما یک دوره مدیریت ایشان را دیدیم. آن دوره آمدند تا فضا را بسته تر کنند تا از آن گشایش سیاسی بگذریم. و فکر می کنیم در فرصت باقیمانده نیز شاهد تنگ شدن بیشتر فضا باشیم! و بنظرم شبکه نمایش خانگی شبکه اصلی فعالیت سینماگران خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید