مدیرکل نمایش خانگی ارشاد هم پردیس‌دار شد!⇔پردیسی همنام یک سریال مطرح شبکه خانگی!!!

حسین پارسایی

نمایش خانگی: در سالهای اخیر بخشی از سینماگران به مدیریت پردیسهای سینمایی روی آورده اند و از این طریق هم شرایط اکران مطلوبتر آثار خویش را فراهم میکنند و هم دامنه اثرگذاری سینمایی خود را افزایش می دهند. علی سرتیپی مدیر پردیسهای شکوفه و کورش و منوچهر محمدی که اخیرا با همراهی تقی علیقلی زاده و احمدرضا درویش در حال راه اندازی پردیس مگامال در اکباتان هستند و همین طور مرتضی شایسته که به تازگی پردیس ارگ را راه اندازی کرد از جمله این سینماگران هستند.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» دامنه علاقه سینماگران به پردیس‌داری به مدیران سینمایی هم رسیده است و در اتفاقی جالب حسین پارسایی مدیرکل دفتر نمایش خانگی، مستند و کوتاه ارشاد هم مدیریت هنری یک پردیس تئاتر را عهده دار شده است!!!

این پردیس «شهرزاد» نام دارد که همنام یک سریال مطرح شبکه نمایش خانگی است  و در خیابان نوفل لوشاتو از خیابانهای قدیمی تهران قرار دارد و در کنار پارسایی که مدیر هنری آن است مدیریت اجرایی آن را هم مهدی علی نژاد برعهده دارد.

این پردیس تئاتر دارای دو سالن بلک باکس است؛ در تئاتر به سالنهای با کف مسطح و دیوارهای سیاه که نگهداری و ساخت آنها ساده است «بلک باکس» گفته میشود.

هر کدام از سالنهای بلک باکس پردیس شهرزاد در ابعاد 25 در 15 متر ساخته شده و هر کدام نیز 300 نفر گنجایش دارند.

2 دیدگاه‌ها

  1. […] دفتر نمایش خانگی در پردیس تئاتری شهرزاد منتشر شده بود(اینجا را بخوانید) اما یک منبع موثق در پردیس شهرزاد این خبر را […]

  2. […] دفتر نمایش خانگی در پردیس تئاتری شهرزاد منتشر شده بود(اینجا را بخوانید) اما یک منبع موثق در پردیس شهرزاد در تماس با […]

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید