مدیرعامل ویدیورسانه منسوب به حوزه؛ شریک تولید سریال‌ساز مغضوب رسانه‌های دوستدار حوزه!!؟؟

سعید خندق آبادی

نمایش خانگی: موسسه هنرهای تصویری سوره منسوب به حوزه هنری در سالهای اخیر به خاطر خرید رایت خانگی برخی از فیلمهای مغضوب اصولگرایان و از جمله «گشت ارشاد2» در کانون نقد قرار گرفته است.

سعید خندق آبادی مدیرعامل هنرهای تصویری سوره ولی بی توجه به این نقدها به فعالیت خود برای خرید رایت فیلمهای مغضوب اصولگرایان که گیشه خوبی داشته‌اند ادامه می‌دهد.

خندق آبادی به تازگی وارد تولید سریال هم شده و همزمان با شراکت در تولید سریال «دل»منوچهر هادی به عنوان مجری طرح و جانشین تهیه‌کننده در این سریال حضور خواهد داشت.

تهیه کنندگی «دل» را جواد فرحانی برعهده داشته؛ تهیه‌کننده فصل اول «خندوانه» که در تولید «خوابم میاد» هم به عنوان شریک تولید کنار محمدرضا تخت‌کشیان حضور داشت.

این سریال را منوچهر هادی می‌سازد که پیشتر با همراهی موسسه هنرنمای پارسیان و برادران یاری سریال پرمخاطب «عاشقانه» را ساخته بود؛ سریالی که به خاطر تصویرسازی صریح بلاتکلیفی جوانان این روزگار با نقد رسانه های اصولگرایی مواجه شده بود که اغلب به حوزه سمپاتی دارند.

حالا خندق آبادی جانشین تهیه کننده سریال تازه کارگردان «عاشقانه» شده تا حملات احتمالی رسانه های اصولگرا به این سریال را کاور کند؟؟

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید