مدافع علی پروین؛ سورپرایز #روزی_روزگاری_مریخ!+عکس

سریال روزی روزگاری مریخ قسمت اول و دوم
سریال روزی روزگاری مریخ قسمت اول و دوم

نمایش خانگی/مجید ناصری: قسمت اول و دوم سریال کمدی-فانتزی روزی روزگاری مریخ ساخته پیمان قاسم‌خانی و محسن چگینی از طریق فیلیمو با همراهی نماوا عرضه شد.

داستان سریال در دو بخش میگذرد؛ زمین و مریخ. در زمین، ناصر، خلافکار خرده‌پای بدشانس و شرط‌بند همیشه بازنده، می‌خواهد دست به آخرین و بزرگترین قمار زندگی‌اش بزند. تا قبل از آن، او باید خودش را از دست دشمنانی که به خونش تشنه‌اند پنهان کند… در مریخ، لونا، بانوی زمینی-مریخی و مشاور املاک و امور اقامت مریخ، درگیر و دار مشکلات کار و زندگی خانوادگی، در انتظار بسته مرموزی است که قرار است از زمین به دستش برسد..

سریال روزی روزگاری مریخ به مانند عنوانش تکه‌تکه است و سکانس‌های روی زمین در حال و هوای سریال پژمان و سکانس‌های مریخ یادآوری سریال مسافران است و از نظر پروداکت نیز نماهای مریخ بیش از حد دمده و عقب افتاده به نظر می‌رسند.

سورپرایز سریال بهروز رهبری فرد مدافع سال‌های دور باشگاه پرسپولیس و از حامیان همیشگی علی پروین است که در نقش خلافکاری با نام خسرو خالدار بسیار روان و ملموس بازی می‌کند.

سام درخشانی، ویشکا آسایش، امیر نوروزی، بهادر مالکی، امیر کاظمی، امیرمهدی ژوله، فلامک جنیدی، عبدالله روا، مهراب قاسم خانی، الناز حبیبی، لیلی رشیدی، نگار فروزنده، فرناز رهنما، ناهید مسلمی، رامین ناصرنصیر، بهروز رهبری فرد، نوشین تبریزی، پیمان فاطمی، کاظم نوربخش، سپاس رضایی، اصغر حیدری، مهیار پوربابایی، فرشید ناصری، حامد شریف پور، ساره رشیدی و نیما شکیبایی بازیگران سریالند.

سریال روزی روزگاری مریخ قسمت اول و دوم
سریال روزی روزگاری مریخ قسمت اول و دوم

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید