مجری طرح «ممنوعه» با نگارش یادداشتی متذکر شد⇐اقبال به «ممنوعه» باعث شادمانی رقبا هم شده!/سفارشهای مجدد توزیع، حکایت از تکان خوردن بازار دارد/تکان خوردن مجدد این بازار و استقبال دوباره مخاطب از یک محصول ارژینال شبکه خانگی بر همه فعالان شبکه خانگی مبارک باد اما…/«ممنوعه» در بازار دانلود غیرمجاز هم رکورد تازه‌ای را به ثبت رسانده/علیرغم استقبال بی‌نظیر از «ممنوعه» به‌علت دانلودهای وسیع غیرمجاز به اصل سرمایه هم نمی‌رسیم چه برسد به ضرر سالیانی که به‌واسطه فعالیت آزادانه(!؟) قاچاقچیان نصیب شبکه خانگی شده

صادق یاری

نمایش خانگی: «ممنوعه» تازه ترین سریال عرضه شده به شبکه خانگی است که توانسته به لطف داستان پرحادثه و پرسوناژهای متضاد، مدتها بعد از سریالهایی نظیر «شهرزاد1» و «عاشقانه» اسباب رونق مجدد این مدیوم را موجب شود. هرچند همین رونق هم روزبروز و ساعت به ساعت از سوی سارقان مجازی تهدید میشود ولی صادق یاری مجری طرح و سرمایه گزار این سریال را واداشته تا یادداشتی را درباره اقبال به این سریال بنویسد.

صادق یاری در یادداشت خویش آورده است: این روزها استقبال از سریال «ممنوعه» باعث شادمانی رقبا هم شده چه برسد به رفقا! رکود بازار شبکه خانگی و افت تیراژ محصولات جدیدی که در چند ماهه اول امسال توزیع شد و  اقبال نه چندان قابل اعتنا به  این مجموعه‌ها از سوی مخاطب، بیم رکود کلی این بازار و رخ دادن آن اتفاق ناگواری که قبلا برای تلویزیون رخ داده بود را موجب شده بود و اسباب نگرانی جدی همه  فعالین این عرصه را فراهم ساخته بود.

یاری که از گردانندگان موسسه «سرورسانه پارسیان» است ادامه داده: با این حال آغاز عرضه سریال «ممنوعه» و سفارش های مجددی که برای دریافت دوباره «ممنوعه» از سوی عاملین توزیع آمده، حکایت از تکان خوردن  دوباره بازار با «ممنوعه»ای را دارد که  در بازار ممنوعه دانلود غیرمجاز رکورد جدیدی را به نسبت همه مجموعه های پیشین خود زده و باید در گینس ثبت شود.

صادق یاری افزوده است: همین که آب شدن یخهای بازار شبکه خانگی را می بینیم مایه شادمانی است چرا که حتی با نسخه ده هزارتومانی، در حضور  نامبارک این حجم از دانلودهای غیرمجاز، به اصل سرمایه رسیدن هم آرزویی محال جلوه می‌کند چه برسد به جبران ضرر چند میلیاردی سالیان شبکه خانگی!! علیرغم استقبال بی‌نظیر از «ممنوعه» به‌علت دانلودهای وسیع غیرمجاز به اصل سرمایه هم نمی‌رسیم چه برسد به ضرر سالیانی که به‌واسطه فعالیت آزادانه(!؟) قاچاقچیان نصیب شبکه خانگی شد اما با همه این اوصاف تکان خوردن مجدد این بازار و استقبال دوباره مخاطب از یک محصول ارژینال شبکه خانگی بر همه فعالان شبکه خانگی مبارک باد و این اقبال مستدام.

 

یک دیدگاه

  1. افتضاح بیش از این در نمایش خانگی مایه تاسفه
    کپی برداری از سریالهای ترکی آن هم ناشیانه حکایت ازاسپانسری ضد فرهنگی قویی که پشت این سناریو است

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید