ماجرای حضور یک آقازاده در تیتراژ «عاشقانه»!+عکس

عاشقانه

نمایش خانگی: مخاطبانی که سریال «عاشقانه» را در قسمتهای اخیر پیگیری کرده اند حتما متوجه این شده اند که در بخشی از تیتراژ پایانی تصویری از «سوفیا هادی» آقازاده چندماهه منوچهر هادی نقش می بندد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» برای بسیاری از مخاطبان این پرسش پیش آمده است که آیا حضور دخترک با پارتی پدرش صورت گرفته است یا نه.

منوچهر هادی در واکنش به این پرسشها گفته است: اگر عکس دخترم سوفیا و دخترخاله اش سیلوانا در چهار ماهگی در تیتراژ آمده تنها دلیلش حضور چند دقیقه ای او در نقش دختر یکتا ناصر مادرش در سریال و مهمتر در واقعیت می باشد.

منوچهر هادی کارگردان و یکتا ناصر بازیگر سینما اواخر سال 94 ازدواج کردند و اواخر سال 95 هم صاحب دختری زیبا به نام «سوفیا» شدند. دختری که از همان دوران نوزادی سر از دنیای بازیگری درآورد و شد بازیگر سریال خانگی «عاشقانه».

یکتا ناصر در «عاشقانه» در نقش زنی بازی کرده که با همسرش دچار مشکل است و در همین حین باردار هم میشود و قصد کورتاژ دارد اما وقتی با پزشکی با بازی ساره بیات برخورد میکند تصمیمی تازه میگیرد؛ حالا و با رمزگشایی منوچهر هادی مشخص شده سوفیا در «عاشقانه» نقش فرزند متولدشده همان زن باردار را ایفا میکند.

آقازاده کارگردان در تیتراژ «عاشقانه»
آقازاده کارگردان در تیتراژ «عاشقانه»

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید