قائم‌مقام شبکه دو عرضه «کلاه قرمزی96» در شبکه خانگی را تکذیب کرد

کلاه قرمزی

نمایش خانگی: متعاقب انتشار گزارشی با محوریت بدهی تهیه کننده «کلاه قرمزی۹۶» به عوامل و بروز اعتراضات از سوی برخی عوامل خبری منتشر شد مبنی بر عرضه این سریال از طریق شبکه خانگی.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» انتشار آن خبر مواجه شد با طرح پرسشهایی مبنی بر اینکه آیا عرضه خانگی سریال با هماهنگی میان تهیه کننده و مالک اصلی «کلاه قرمزی» یعنی رسانه ملی بوده است؟

ساعاتی بعد از طرح آن پرسش از یک طرف سایت «نمایش خانگی» خبر داد که هیچ مجوزی برای پخش خانگی «کلاه قرمزی۹۶» صادر نشده است(اینجا را بخوانید) و از طرف دیگر مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه ۲ سیما در گفتگو با «جوان» با رد خبر عرضه سریال در شبکه خانگی، مالکیت آن را برای تلویزیون دانست.(اینجا را بخوانید)

حالا حمیدرضا دیبایی قائم مقام شبکه دوم سیما نیز با تأیید مالکیت صداوسیما بر «کلاه قرمزی» به «سینماروزان» گفت: رایت «کلاه قرمزی» برای تلویزیون است و طبیعی است که اگر سریال بخواهد به شبکه خانگی عرضه شود باید تعاملات لازم با سازمان صورت گرفته باشد اما هیچ تعاملی در این زمینه صورت نگرفته است. اینکه چگونه بدون هماهنگی با سازمان بنا شده سریال به شبکه خانگی بیاید مشخص نیست.

 

یک دیدگاه

  1. جالبه؟

    آقای حمید رضا دیبایی چه تخصصی دارن که بر اون اساس دارن میگن رایت کلاه قرمزی برای صداوسیماست؟!
    یک مدیر… در سیما ملی….

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید