فصل دوم “ملکه گدایان” خیلی زود تمام شد!+عکس

نمایش خانگی/مجید ناصری: قسمت سوم از فصل دوم سریال خانگی “ملکه گدایان” از طریق فیلیمو عرضه شد‌.

همچنان در ابتدای این قسمت سریال هم‌ با نریشن تکراری باران مواجهیم درباره عدم تعلق کودکان کار به هیچ باند و دسته‌ای و سپس تیزری مثلا اشک‌انگیز می‌بینیم درباره وضعیت زباله‌گردها در ایران.

در قسمت تازه سریال با کلی کش دادن ماجرا و موبایل بازی و ماشین‌سواری درنهایت افرا با ملکه قراری می‌گذارد در مفت‌آباد ولی به‌محض قرار، این قسمت تمام می‌شود.

آنچه در بررسی فصل دوم سریال مشهود است نوعی کمبود داستان است که باعث شده اتفاقات سریال خیلی کند و با حداقل تحرک پیش برود که یحتمل اسباب خستگی بیننده را موجب می‌شود. اغراق در بازی‌ها افزایش پیدا کرده و از آنجا که تقریبا هیچ راز تازه‌ای برای افشا نیست، بسان سریالهای روتین تلویزیون، سریال پخش می‌شود و نه متحیر می‌شویم و نه متعجب و نه خوشحال می‌شویم و نه ناراحت و انگاری فصل دوم هم تمام شده و اینها یک سری راش اضافی است که به‌عنوان اشانتیون ارائه شده.

اینکه با این کمبود داستانی، چرا فصل دوم سریال تولید شده مهمترین سوال است؟؟

باران کوثری (افرا بابایی)، رویا نونهالی (لعیا یکتا)، پانته‌آ بهرام (خورشید یکتا)، فرزاد فرزین (پارسا پارسا)، محمدرضا غفاری (آریا درخشان)، آرمان درویش (البرز شمس)، رضا بهبودی (شبیر)، یسنا میرطهماسب (سهیل)، الهام کردا (مهناز)، سولماز غنی (فریبا رضایی)، علی اوجی (سیامک)، بهشاد شریفیان (شنتیا)، مریم سرمدی (بتول)، شبنم قربانی (سارا محمودی) و… بازیگران سریالند.

ملکه گدایان۱۷
ملکه گدایان۲(۳)

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید