علیرغم تکذیبیه قوی 3 ماه قبل⇐مدیرعامل موسسه هنرهای تصویر سوره {وابسته به حوزه هنری}، خرید رایت خانگی «گشت2» را قویا تأیید کرد⇐پیش‌پرداخت هم داده‌ایم!!!⇔حوزه هنری همان ارگانیست که قسمت اول این کمدی را توقیف کرده بود!

گشت-ارشاد-2

نمایش خانگی: خبر خرید نسخه خانگی قسمت دوم «گشت ارشاد» توسط موسسه هنرهای تصویری سوره وابسته به حوزه هنری که قسمت اول این فیلم را توقیف کرده بود حدودا سه ماه پیش از این در سایت «نمایش خانگی» منتشر شد و البته شنیده‌های مرتبط با ردوبدل شدن رقمی میلیاردی برای این خرید هم ارائه شد.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» با این حال در آن زمان سعید خندق آبادی مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره قویا این خبر را تکذیب کرد و آن را زیر سوال برد. خندق آبادی صراحتا گفت: هرگونه خبری مبنی بر خرید رایت «گشت ۲» توسط موسسه سوره را قویا تکذیب میکنم و به صراحت میگویم اخبار منتشره در این خصوص صحت ندارد.(اینجا را بخوانید)

حالا و بعد از شکل گیری ماجرایی موسوم به قاچاق «گشت2» در شبکه زیرزمینی درست دو هفته بعد از زمانی که فیلم سرگروهش را از دست داده، موجب شده که حجابها کنار برود و مدیر موسسه وابسته به حوزه هنری هم خرید رایت خانگی این فیلم را تأیید کند!!!

سعید خندق آبادی مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره با اشاره به اینکه نسخه قاچاق نسخه ای بوده که در اختیار صداوسیما بوده به «سوره سینما» گفت: ما رایت ویدئویی این فیلم را خریدیم و پیش پرداخت هم به تهیه کنندگان این فیلم دادیم ولی از این فیلم  یک نسخه در اختیار نداشتیم اما سازمان صدا و سیما که داعیه امنیت دارد اینگونه با سرمایه اشخاص بازی کرده و قدرت نگهداری از یک نسخه فیلم را ندارد و نکته بسیار جالب تر اینکه الان تلویزیون برای فیلمی که اکرانش تمام شده تیزر تبلیغاتی پخش می‌کند. من نمی‌دانم این تیزر در حال حاضر چه سودی به حال فیلم خواهد داشت؟

خندق آبادی گفت: علاوه بر اینکه نسخه قاچاق فیلم، لطمه بزرگی به اکران جهانی این فیلم وارد کرد به موسسه رسانه های تصویری سوره هم آسیب وارد کرد و باعث شد نسخه ویدئویی اصلی فیلم زودتر از موعد و شنبه هفته آینده (۶خرداد) در تهران و شهرستان ها منتشر شود. از آنجایی که فیلم با هزینه شخصی سازندگان فیلم ساخته شده حداقل مردم نسخه اصلی و با کیفیت آن را تهیه کنند

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید