علیرام نورایی اظهار داشت⇐سناریوی فصل دوم «آسپرین» آماده است و بی‌صبرانه منتظر آغاز تولیدیم/دستمزدهای هنگفتی که در برخی سریالهای خانگی ردوبدل می‌شود ناشی از پشت پرده عجیبی است که در این سریالها وجود دارد/در «آسپرین» چون پشت پرده عجیبی وجود نداشت دستمزد هنگفتی هم ردوبدل نشد!/در «امپراطور جهنم» نقش بدمن ماجراها یعنی یک تکفیری را ایفا کردم

آسپرین

نمایش خانگی: فصل اول سریال «آسپرین» با درونمایه معمایی سال گذشته از طریق هنرنمای پارسیان به شبکه خانگی عرضه شد و اقبال مخاطبان به آن هم نسبتا مثبت بود.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» حین زمان عرضه و بعد از پایان عرضه صحبت از تولید فصل دوم این سریال خانگی بود که تاکنون محقق نشده است.

علیرام نورایی بازیگری که نقش اصلی «آسپرین» را برعهده داشت در پاسخ به وضعیت تولید فصل دوم به سایت «نمایش خانگی» گفت: شخصا بی صبرانه منتظر آغاز تولید فصل دوم سریال هستم اما یک سری مشکلات وجود دارد که باید برطرف شود تا فصل دوم به تولید برسد.

نورایی پاسخگویی درباره این مشکلات را به کارگردان کار فرهاد نجفی واگذاشت اما با اشاره به فصل دوم «آسپرین» بیان داشت: سناریوی فصل دوم آماده است و بنا بود خردادماه کلید بخورد اما فعلا کار به تعویق افتاده تا حل مشکلات.

این بازیگر پیرامون منطق داستانی فصل دوم اظهار داشت: فصل دوم سریال کاملا در امتداد فصل اول نگاشته شده و روایت ادامه ماجراهایی است که در فصل اول بخشی از آن را دیده بودیم.

علیرام نورایی در پاسخ به این پرسش که آیا در «آسپرین» هم مانند برخی دیگر از سریالهای خانگی بریز و بپاشهای مالی به لحاظ افزایش دستمزد عوامل وجود داشته یا نه گفت: دستمزدهای هنگفت عجیبی که در برخی آثار خانگی وجود دارد ناشی از پشت پرده عجیبی است که در این سریالها وجود دارد اما در «آسپرین» چون پشت پرده عجیبی وجود نداشت دستمزد عجیبی هم ردوبدل نشد.

وی ادامه داد: اگر روند تولید «آسپرین» را پی گرفته باشید حتما متوجهید که سریال کاملا در بخش خصوصی و بدون اسپانسرهای آنچنانی تولید شد و یکی از دلایل آن که توانست به سلامت تا قسمت آخر عرضه شود هم همین شرایط سالم حاکم بر تولید بود.

علیرام نورایی که جزو معدود بازیگران ایرانی است که فیزیکی مناسب برای ایفای نقشهای پراکت دارد درباره اینکه آیا تفاوت بازیش در «آسپرین» موجب شد پیشنهادات متفاوتتری به او برسد اظهار داشت: بازخوردی که از مخاطبان گرفتم خیلی خوب بود اما متأسفانه مشکل آنجاست که تهیه کنندگان و کارگردانان سینمای ما اغلب اهل ریسک نیستند و برای همین کم پیش می آید که فیلمنامه های متفاوتی هم نوشته شوند چه برسد به اینکه پیشنهاد شود.

نورایی با اشاره به آثار اخیرش که در آستانه عرضه به شبکه خانگی هستند بیان داشت: دو فیلم «جشن تولد» و «یتیم خانه ایران» که هر دو سال گذشته اکران شدند را به زودی در شبکه خانگی خواهم داشت و امیدوارم هر دو فیلم مورد توجه مخاطبان خانگی هم قرار گیرند به خصوص «جشن تولد» که وضعیت اکران خوبی هم نداشت!

این بازیگر 40 ساله ادامه داد: سال گذشته در یک فیلم به نام «امپراطور جهنم» هم ایفای نقش کردم؛ فیلمی که یک آسیب شناسی دقیق بر رفتارهای تکفیری ارائه میدهد و من در آن در قالب بدمن ماجرا یعنی یک نیروی تکفیری ایفای نقش کردم. امیدوارم این فیلم در زمان مناسبی اکران شود و درست دیده شود و بعدتر عرضه مناسبی هم در شبکه خانگی داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید