عرضه هفتاد دقیقه سانسورشده “کامیون” به شبکه خانگی؟؟

سریال+کامیون
سریال+کامیون

 

نمایش خانگی: ناتمام ماندن پایان‌بندی داستانی سریال “کامیون” و ممیزی ۷۰دقیقه‌ای وارده بر سریال، شبهه‌هایی مختلف را شکل داده درباره سرانجام این سریال.

پایان ناگهانی سریال “کامیون” در قسمت بیست و هفتم و بدون آن که سرنوشت کاراکترهای زن فوتبالیست وارده به داستان مشخص شود نه تنها انتقادات مخاطبان را موجب شده بلکه شایعاتی را شکل داده برای عرضه پایان‌بندی سریال به شبکه خانگی.

جرح و تعدیلهای سریال و به خصوص حذف کامل روایت “کامیون” از زندگی زنان فوتبالیست ایرانی که کمتر پیش آمده واقعیات زندگی‌شان همان طور که هست بازتاب داده شود این شانس را پیش‌روی دست‌اندرکاران می‌گذارد که با عرضه سه قسمت پایانی در شبکه خانگی، خود را درمعرض قضاوت مخاطبان قرار دهند.

به نظر می‌رسد سه قسمت پایانی کامیون میتواند اسباب ارائه در قالب یک فیلم مستقل و بامحوریت زندگی سه فوتبالیست زن ایرانی باشد ولی منوط به اینکه تلویزیون برنامه‌ای برای عرضه این سه قسمت نداشته باشد‌.

بالاخره تکلیف پایان‌بندی “کامیون” چه خواهد شد؟؟ سازندگان “کامیون” با تدوین این سه قسمت و در قالب یک فیلم ۷۰دقیقه‌ای آن را به شبکه خانگی خواهند داد یا این ۷۰دقیقه در بایگانی تلویزیون خاک خواهد خورد؟؟؟

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید