عرضه خانگی فیلم 15+ آنا نعمتی با واکنش تند سرمایه‌گذار اثر مواجه شد⇐خوشحالم که مخالفان حاضر در سازمان نتوانستند جلوی اثر را بگیرند/اگر مخاطبان، سینماهای حوزه را تحریم کنند چه خواهد شد؟ آیا حوزه به مخاطبان لقب خس و خاشاک خواهد داد؟/ شعار «ما با مردم هستیم و طرفدار حق» کِی و کجا به حقیقت و عمل تبدیل می‌شود؟

ماحی

نمایش خانگی: یکی از آخرین تجربیات بازیگری آنا نعمتی با عنوان «ماحی» به تازگی با درجه بندی 15+ به شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» فیلم «ماحی» که ماجرای زنی به همین نام در ماههای آخر ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد را روایت میکند به هنگام اکران علاوه بر تحریم حوزه هنری با محدودیت سالن روبرو شد و به همین دلیل چنان که باید دیده نشد.

گستره توزیع آن در شبکه خانگی چنان بوده که فیلم دیده شود با این حال عرضه فیلم به شبکه خانگی باعث شده سر درددل روزبه حسینی کارگر سرمایه گذار فیلم باز شود که در یادداشتی به مرور اوضاع ناراحت کننده ای بپردازد که بر این فیلم رفت.

متن یادداشت روزبه حسینی کارگر را بخوانید:

فیلم سینمایی «ماحی» به شبکه نمایش خانگی آمد؛ باید خدا را شکر کرد که برخی دوستان در سازمان سینمایی و خارج از سازمان سینمایی که مخالف این اثر بودند بالاخره نتوانستند جلوی این اثر را بگیرند؛ از جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده عزیز فیلم باید برای کارهای کرده و نکرده تشکر کرد!

 بماند که این فیلم در زمان اکران  قربانی فیلمهای دیگر شد مانند سرنوشت بسیاری از فیلمهای خوب این روزها؛  از حوزه هنری و شورای صنفی نمایش هم که فیلم را تحریم کردند تشکر می‌کنم. خدا پدر حوزه هنری را بیامرزد که از طرفی ادعای فرهنگی بودن دارد و سنگ فرهنگ کشور را به سینه می‌زند و از طرف دیگر دقیقا مثل دیکتاتوری که از فرهنگ چیزی نمی‌داند و فقط به فکر حیات خودش هست فیلم ها را خفه می‌کند.

 همه حرف از مردم و حقوق مردم می‌زنند ولی در عمل رفتار دیگری می‌بینیم! مگر فیلمهای خوب و فرهنگی را همین مردم نمی‌سازند و همین مردم به تماشای آن نمی‌روند؟ پس چرا در زمان اکران و عرضه، حق این مردم در سالنهای سینما نادیده گرفته می‌شود.
این شعار های الکی که ما با مردم هستیم و طرفدار حق کی و کجا به حقیقت و عمل تبدیل می‌شود؟؟

خیلی دوست دارم بدانم اگر زمانی آثار حوزه هنری از سوی اهالی سینما و مردم تحریم شود حوزه چه برخوردی انجام می‌دهد؟ حتما آن گاه مردم می شوند جزیی از خس و خاشاک؟؟؟

 امیدوارم فیلم تازه‌ام «زنانی که با گرگها دویده‌اند» که مراحل پایانی تدوین را سپری می‌کند باز قربانی این رفتارها و سیاستهای غلط دیکتاتوری نشود؛ امیدوارم همه کسانی که با عناوین  و نشان‌های مختلف داعیه‌دار حق مردم هستند، واقعا از حق مردم دفاع کنند نه اینکه مردم را پله‌ای برای صعود مالی و مقامی خود کنند.

خوشحالم که حوزه دیگر نمی‌تواند شبکه خانگی را تحریم کند و امیدوارم «ماحی» در شبکه خانگی دیده شود و مخاطبان بتوانند از طریق این مدیوم به قضاوت سرراست خویش درباره محصول و البته داوری درباره آنها که فیلم را در اکران سوزاندند بپردازند.

روزبه حسینی کارگر
روزبه حسینی کارگر

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید