شروع آب‌دار(!) “زخم کاری”!+عکس

نمایش خانگی/مجید ناصری: قسمت اول سریال خانگی “زخم کاری” از طریق فیلیمو عرضه شد.

به گزارش نمایش خانگی، شروع سریال “زخم کاری”، شروعی آب‌دار است چون نه تنها افتتاحیه سریالی با تصاویری از جواد عزتی(مالکی) در وان ممزوج با آب و یخ است بلکه در ادامه باز عزتی را زیر باران با چتر می‌بینیم و سپس عزیمت وی به جاده شمال را باز هم زیر باران می‌بینیم.  در انتهای سریال دوباره عزتی را در وان و این بار زیر آب می‌بینیم!!

جواد عزتی در نقش مالکی با شمایلی یادآور کاراکترش در “ماجرای نیمروز” حاضر شده، همان نگاه رو به پایین، همان زیرکی که بناست رودستی باشد به بیننده و همان سیاسیت.

سیاوش طهمورث(ریزآبادی) همان قطب عصبی و طماع داستان یادآور آثاری مختلف از “اجاره نشینها” بگیر تا “رستگاری در هشت و بیست دقیقه”.

عباس جمشیدی‌فر در نقش اخوان همان پیشکار طنازی است که در سریال‌های مختلف از “موچین” تا “بچه مهندس” دیده‌ایم.

داستان قسمت اول درباره مالکی است از مدیران هولدینگی موفق که توسط عمویش ابراهیم ریزآبادی اداره می‌شود. ریزآبادی، مالکی را مامور می کند تا برای قرارداد مهم نفتی با نروژی‌ها وارد مذاکره شود. نروژی‌ها بعد از عقد قرارداد می‌خواهند مبلغ قرارداد که چندین میلیون دلار است را به حساب شرکت واریز کنند اما مالکی شماره حساب خود را می‌دهد و…

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی بازیگران سریالند.

زخم کاری۱
زخم کاری۱

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید