شب باشکوه تقدیر از دست اندرکاران مجموعه “روزهای بیقراری2” در جوار ثامن الحجج

امیرحسین شریفی

نمایش خانگی: سریال “روزهای بیقراری2”  افتخار دریافت سه تندیس در مراسم افتتاحیه دهمین دوره بازارچه نیکوکاری فیاض بخش استان خراسان رضوی-مشهد مقدس را به دست آورد.

این تقدیرها از امیرحسین شریفی تهیه کننده سریال “روزهای بیقراری2″، سارا صوفیانی و صفا آقاجانی بازیگران این مجموعه به خاطر پرداختن به موضوع خیریه و کودکان بی سرپرست در دهمین دوره از بازارچه نیکوکاری آسایشگاه فیاض بخش مشهد با حضور بیش از ده هزار نفر از شرکت کنندگان و خیرین بزرگ کشور در این مراسم انجام پذیرفت.

شریفی پس از دریافت تندیس از دست هیئت مدیره و مدیرعامل این مرکز اعلام کرد: این تندیس از تمام تندیس هایی که تاکنون در تمام جشنواره داخلی و خارجی دریافت نموده ام ارزشمندتر است چون این تقدیر بدون هیچ رابطه و سفارش و باند بازی توسط این عزیزان خیر به بنده اهدا می‌شود. مرکزی که ۵۵۰ نفر افراد معلول، بی سرپرست و کم توان را زیر پوشش خود دارد و دهها نخبه از این آسایشگاه تاکنون به درجات عالی دکترا و هنرهای نمایشی و نقاشی را یافته اند.

سارا صوفیانی بازیگر گفت: خوشحالم از این که توانستم در این مجموعه  نقش یک مددکار خیریه و خادم آقا علی بن موسی الرضا(ع) را ایفا کنم و این تندیس برای من با ارزش ترین هدیه از جانب خداوند متعال و این عزیزان می‌باشد.

صفا آقاجانی دیگر بازیگر سریال بیان داشت: تا آقای شریفی به من اطلاع دادند من با سر به اینجا آمدم و این که در برابر این جمع کثیر از خوبان که روبروی ما قرار دارند این تندیس را دریافت کردم افتخار من است.

در پایان امیرحسین شریفی گفت: خدا را شاکر هستم که توانستیم اين سریال را كه يكي از توليدات مركز آذربايجان شرقي مي باشد در دو شهر تبریز و مشهد در حمایت و تشویق مردم از عزیزان بي سرپرست به تصوير بکشیم و در آخر بنده هم از هیئت امنا ، هم مدیر عامل و هم روابط عمومی این مرکز تشکر و قدردانی میکنم.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید