«سیزده شمالی» با حمایت بانکی منسوب به شرکت نفت و همراهی کلی اسپانسر دیگر به شبکه خانگی رسید+عکس

سیزده شمالی

نمایش خانگی: اولین قسمت مجموعه فیلم-مسابقه «سیزده شمالی»علیرضا امینی از طریق موسسه «دنیای هنر» به شبکه خانگی عرضه شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی ««نمایش خانگی» بر روی جلد قسمت اول این مسابقه تصویری از سحر قریشی به چشم میخورد و حول او هم برخی دیگر از چهره های حاضر در «سیزده شمالی» دیده میشوند.

«سیزده شمالی» یک مسابقه است با حضور دو گروه از بازیگران مرد و زن در گروه آقایان کامبیز دیرباز، محمدرضا هدایتی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی و در گروه خانمها، سحر قریشی، لیلا اوتادی، سمانه پاکدل و بهاره افشاری حضور دارند.

حمید گودرزی بازیگری که این سالها از عرصه بازیگری دورتر شده، داوری «سیزده شمالی» را برعهده داشته است.

«سیزده شمالی» با حمایت بانک ایران زمین به شبکه خانگی عرضه شده است؛ بانکی که سهامداران اصلی آن شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی صنعت نفت وابسته به شرکت نفت و بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند!!!

بر روی جلد نسخه های عرضه شده به شبکه خانگی هم نام بانک ایران زمین به چشم میخود و هم عنوان کلی اسپانسر دیگر؛ از کرمان موتور گرفته تا خودروسازان راین و…

سیزده شمالی
سیزده شمالی

یک دیدگاه

  1. سلام،
    جای تعجب و البته باید گفت تاسف دارد مجموعه ای با این همه پشتوانه اسپانسر و تهیه کننده و عوامل دیگر که مدعی طرحی نو در آسمان هنر ایران با راه اندازی اولین ریالتی شوی ایرانی هستند به آن میزان بضاعت بهره گیری از فرهیختگان را ندارد. بدیهی است محصولی که با محوریت جذابیت های مصنوعی از چهره های لوکس با اکسسوری های گوناگون تا نمایشخودروهای لوکس و … شکل بگیرد، نمی تواند اهتمام لازم را به بنیان های فرهنگ داشته باشد. آقایان حرمت تصویر و سینما پیشکش، حرمت ادبیات ایران را نگهدارند!
    در تیتراز این سریال مدعی اولین ها، غلط های آشکار و پرتکرار نوشتا ری به بیننده ریشخند می زند و از همت بسیار، آگاهی بالا و اهتمام بی نظیر تهیه کنندگان سریال به کیفیت و جزییات خبر می دهد. دوستان کلاه بالاتر بگذارند که تشت کیفیت اشان از بام افتاده است. سرمایه های میلیاری به پاسداشت ادبیات چه کار. دمی با چهره سازی و لوکس نمایی بگذرد و بازدهی به همراه باد بیشتر در غبغب برای تریبون ها و نمایش ادعاهای پوشالی فرهنگی جمع شود. حجت کلام تمام شده باشد، عزیزان تهیه کننده محصولات هنری، به تیم تهیه بیاموزید آنچه در طول سال های تصیل (اگر داشته اند) نیاموخته اند، توسعه داریم و توصعه نه! شرکت سرمایه گذاری داریم و سرمایه گزاری نه! … تردید ندارم که این آوا در هیاهو و هلهله سرمایه گذاران گم می شود و جز نیشخند کشک فروش بر دامان نگارنده چیزی نمی نشیند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید