«سلام بمبئی» چه زمانی به شبکه خانگی می‌آید؟/رقم رایت خانگی فیلم چقدر است؟⇐تهیه‌کننده پاسخ داد

سلام بمبئی

نمایش خانگی: فیلم هندی پر رقص و آواز «سلام بمبئی» که از حضور محمدرضا گلزار و بنیامین بهادری سود می برد از جمله آثار پرفروش 95 بوده که تا اینجا رقم فروش 10 میلیارد را رد کرده است.

به گزارش نمایش خانگی این فروش بالا قطعا خواهد توانست رقم فروش رایت ویدیویی فیلم را هم بالاتر ببرد.

جواد نوروزبیگی تهیه کننده «سلام بمبئی» درباره وضعیت عرضه نسخه خانگی فیلم به «نمایش خانگی» گفت: فعلا برنامه ای برای عرضه نسخه خانگی فیلم نداریم به خصوص که فیلم بناست در هندوستان هم به صورت گسترده اکران شود و در نتیجه باید صبر کرد تا اکران هند صورت گیرد و بعد نسخه خانگی به بازار داخلی عرضه شود.

این تهیه کننده خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه اکران هند «سلام بمبئی» فروردین ماه خواهد بود در نتیجه نسخه خانگی «سلام بمبئی» باید بعد از نوروز به شبکه خانگی بیاید.

نوروزبیگی در پاسخ به این پرسش که آیا رایت خانگی فیلم به شرکتی خاص واگذار شده یا خیر بیان داشت: در حال مذاکره هستیم تا یک پخش کننده قوی برای فیلم پیدا کنیم و به احتمال زیاد ظرف ده روز آینده پخش کننده خانگی «سلام بمبئی» مشخص خواهد شد.

نوروزبیگی درباره اینکه آیا فروش بالای «سلام بمبئی» در اکران سبب ساز این نخواهد شد که رقم رایت خانگی این فیلم حتی بالاتر از فیلمی نظیر «فروشنده» باشد اظهار داشت: نمی توانم بگویم رقم رایت بالاتر از فیلمی دیگر هست یا نه اما فکر می کنم قاعدتا باید با رقمی قابل توجه و در همان حد و اندازه های «فروشنده» رایت خانگی فیلم را واگذار کنیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید