سریال “آقازاده” از بهار۹۹ در شبکه خانگی

حامد-عنقا-و-بهرنگ-توفیقی
حامد-عنقا-و-بهرنگ-توفیقی

نمایش خانگی: از جمله سریالهای در حال تولید شبکه خانگی “آقازاده” است. سریالی که تلاش کرده پشت پرده برخی آقازادگان و ارتباط آنها با پرونده‌ فسادهای کلان اقتصادی را برملا کند.

در این سریال بازیگرانی چون امیر آقایی، امین تارخ، نیکی کریمی، مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، کامبیز دیرباز، جمشید هاشم‌پور، ثریا قاسمی، سینا سهیلی(مهراد) و امین حیایی نقش‌آفرینی می‌کنند.

حامد عنقا نویسنده و تهیه‌کننده سریال «آقازاده» با اعلام خبر عرضه سریال در بهار پیش‌رو گفت: “آقازاده” یکی از کارهای تندوتیزی است که در حال ساخت آن هستیم و مردم ایران می‌توانند از بهار ۹۹ شاهد پخش این سریال در شبکه نمایش خانگی باشند.

وی در خصوص آخرین وضعیت ساخت و تولید سریال “آقازاده” اظهار کرد: در حال حاضر در ماه‌های آخر تصویربرداری سریال “آقازاده” قرار داریم. نمی‌توانم در خصوص محتوای این سریال و جزئیات آن توضیح بدهم با این حال باید بگویم “آقازاده” یکی از کارهای تندوتیزی است که در حال ساخت آن هستیم.

عنقا در خصوص اینکه چرا نام “آقازاده” را برای این سریال انتخاب کرده‌اند، تصریح کرد: در روزگاری که قرار داریم ساخت این سریال را لازم می‌دانم، باید این سریال را ببینید تا متوجه شوید که دلیل نام‌گذاری این سریال چه بوده است.

این نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون اعلام کرد: مردم ایران می‌توانند از بهار ۹۹ شاهد پخش این سریال در شبکه نمایش خانگی باشند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید