سحر قریشی و نشرچشمه به هم رسیدند!!!+عکس

بگذارید میترا بخوابد

نمایش خانگی: سحر قریشی بازیگری که این روزها کمدی-فانتزی «آس و پاس» را روی پرده دارد که فروش 4 میلیارد را رد کرده است با فیلمی با نامی عجیب و غریب به شبکه خانگی آمده است.

به گزارش نمایش خانگی «بگذارید میترا بخوابد» عنوان این فیلم ویدیویی است به کارگردانی آرش سنجانی و تهیه کنندگی فلورا ربیعی که تصویربرداری آن تابستان سال قبل در تهران انجام شده بود.

نیما شاهرخ شاهی و شهرزاد کمال زاده دیگر بازیگران فیلم هستند که نامشان پیشتر هم به گوش خورده اما بقیه بازیگران افرادی هستند نظیر على رحیمى، نازنین بابایى، هانیه بیاتى، گیوک ربیعى، شیما مرزى و صحرا اسدالهی که کمتر از آنها شنیده ایم.

نکته جالب درباره «بگذارید میترا بخوابد» آن است که فیلمنامه آن اقتباسی است از رمانی به همین نام نوشته کامران محمدی و جالبتر اینکه این رمان در سال 90 توسط نشرچشمه که از ناشران سرشناس بازار ادبیات است وارد بازار شد!

ویدیورسانه پارسیان با تصویر روی جلد بزرگی از سحر قریشی این فیلم را به شبکه خانگی عرضه کرده است.

«بگذارید میترا بخوابد» کوشیده به نوبه خود در ساختاری روانشناسانه به بروز پدیده های رفتاری کاراکترهایی بپردازد که از مخفی کاری تا خیانت را تجربه می کنند.

کامران محمدی نویسنده رمان منبع پیشتر رمانهایی مانند «مه»، «رولت روسی و هشت داستان دیگر» و «اینجا باران صدا ندارد» را نیز از طریق نشرچشمه منتشر کرده بود و با رمان «آن‌جا که برف‌ها آب نمی‌شوند» برنده جایزه گلشیری شده بود!!!

آرش سنجابی کارگردان «بگذارید میترا…» هم علاوه بر سابقه ادبی ساخت فیلمهایی ویدیویی مانند «بازدم»، «پارمیدا» و «کام ماهی» را در کارنامه دارد. او همچین کارگردان مستندهایی درباره محمدعلی سپانلو، سیمسن بهبهانی، شمس لنگرودی، عباس کیارستمی و مسعود کیمیایی بوده است.

بگذارید میترا بخوابد
بگذارید میترا بخوابد

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید