رونمایی از اقسام بانوان سرباز در “زخم‌ کاری۱۰”!+عکس

نمایش خانگی/پیمان مقیمی: قسمت دهم سریال “زخم کاری” از طریق فیلیمو عرضه شد.

به گزارش نمایش خانگی در قسمت تازه سریال اولین جلسه هیئت مدیره شرکت بدون حضور منصوره، ناصر و میرلوحی برگزار می‌شود. در این جلسه سمیرا، میثم و کیمیا هم حضور دارند. سمیرا به ارتباط کیمیا و مالک بیشتر حساس شده. مالک قصد دارد پسرش را درگیر کارهای بزرگتری کند تا اداره آینده شرکت را به دست او بسپارد… مالک و میثم راهی دبی می‌شوند، سمیرا و کیمیا راهی شمال و…

در قسمت دهم سریال “زخم کاری” به بهانه سفر به رومانی و دوبی شاهد انواع و اقسام بانوان سرباز هستیم. در هواپیمایی به مقصد رومانی شاهد عطش یک پیرمرد(هژیرآزاد) برای معاشرت با مهماندار سرباز بلوند هستیم در حالی که مسافرانی سرباز هم کنارش نشسته‌اند.

بانوی بلوند سرباز در زخم کاری۱۰
بانوی بلوند سرباز در زخم کاری۱۰

در سفر به دوبی از یک طرف در سواحل دوبی و از طرف دیگر در خیابان‌ها و هتل و فرودگاه، بانوانی سرباز جای جای میزانسن‌ها را به خود اختصاص داده‌‌اند تا لابد همذات‌پنداری(!!) با موقعیت بیشتر شود.

بانوان سرباز لب ساحل در زخم کاری۱۰
بانوان سرباز لب ساحل در زخم کاری۱۰

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی بازیگران سریالند.

زخم کاری۱۰
زخم کاری۱۰

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید