#روزی_روزگاری_مریخ۷؛ بامزه در متن و فقیر در تصویر!+عکس

نمایش خانگی/مجید ناصری: قسمت هفتم سریال #روزی_روزگاری_مریخ ساخته محسن چگینی و پیمان قاسم خانی از طریق فیلیمو و نماوا عرضه شد.

سام درخشانی، ویشکا آسایش، امیر نوروزی، بهادر مالکی، امیر کاظمی، امیرمهدی ژوله، فلامک جنیدی، عبدالله روا، مهراب قاسم خانی، الناز حبیبی، لیلی رشیدی، نگار فروزنده، فرناز رهنما، ناهید مسلمی، رامین ناصرنصیر، بهروز رهبری فرد، نوشین تبریزی، پیمان فاطمی، کاظم نوربخش، سپاس رضایی، اصغر حیدری، مهیار پوربابایی، فرشید ناصری، حامد شریف پور، ساره رشیدی و نیما شکیبایی بازیگران سریالند.

در قسمت هفتم سریال روزی روزگاری مریخ، لونا در کنار همکلاسی سابق میلیاردرش آینده درخشانی در پیش رو دارد، ولی مشکل اینجاست که هنوز او را به یاد نیاورده! از آن سو ناصر بی‌خبر از توطئه‌های اسی برای دیپورتش، در مریخ خوشحال است، تا زمانی که ناخواسته با گنده‌لات نیوکرج سرشاخ می‌شود…

سریال تازه قاسم خانی شاید در ایده پردازی تناقضات زندگی در مریخ، بامزه باشد اما کمبود تصویرسازی رایانه‌ای و پایین بودن سطح تصاویری که بناست فضای ماورایی مریخ را نشان دهد باعث شده با سریالی بیش از حد فقیر مواجه باشیم.

کشش سریال روزی روزگاری مریخ در شرایط فعلی بیشتر به خاطر موقعیت‌های طنزی است که با حضور سام درخشانی به عنوان یک بازیگر کمدی ایجاد میشود. پیش زمینه ای که سام در همکاری با قاسم خانی در پژمان و خوب بد جلف داشته، باعث شده خیلی خوب و با وجود کیفیت اندک بازی‌های مقابل باز سریال را پیش ببرد.

روزی روزگاری مریخ۷
روزی روزگاری مریخ۷

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید