روایت داماد شهرزاد از روند تولید فصلهای دوم و سوم «شهرزاد»

رامین-ناصر-نصیر-شهاب-حسینی-شهرزاد

نمایش خانگی: رامین ناصرنصیر بازیگر توانای کاراکترهای طنز بعد از حضور در فصل اول «شهرزاد» به عنوان داماد خانواده شهرزاد در فصل دوم این سریال هم حضور دارد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» رامین ناصرنصیر با اشاره به اینکه در کل داستان «شهرزاد» حضور خواهد داشت به «میزان» گفت: معمولاً ساخت فصل دوم سریال‌های موفق ریسک است اما شهرزاد 2 با توجه به اینکه از همان ابتدا فیلمنامه‌اش آماده بود و از لحاظ قصه نسبت به فصل اول رشد بسزایی داشت پیش بینی می‌کنم فصل دوم با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطب روبرو شود.

این بازیگر فصل دوم را با هیجانی بیشتر توصیف کرد و ادامه داد: فصل دوم «شهرزاد» نسبت به فصل اول پرماجراتر و هیجان‌انگیزتر است. به نظر من این سریال جذابیت‌های لازم برای جذب مخاطب در فصل دوم را کاملاً در خود دارد.

وی درباره همبازی‌های خود در فصل دوم اشاره کرد: همچون فصل اول من در همان خانواده هستم و با ترانه علیدوستی، سهیلا رضوی، نسیم ادبی و شهاب حسینی بازی دارم و از دوستان جدید تا اینجای کار با امیر جعفری همبازی شده‌ام.

ناصرنصیر درمورد احتمال حضور در «شهرزاد 3» خاطرنشان کرد: فعلاً فیلمبرداری اثر به صورت منظم ادامه دارد و قصه تا آخر ادامه دارد. حال اینکه کدام بخش از قصه در فصل دو و یا فصل 3 خواهد بود نمی‌دانم اما آن چیز که قطعی است اینکه تا پایان داستان در این مجموعه حضور خواهم داشت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید