ربط وزارتخانه‌های خارجه و ورزش و همچنین بنیاد مستضعفان با «شهرزاد» چیست؟+عکس

شهرزاد2

نمایش خانگی: قسمت اول فصل دوم «شهرزاد» به همراه منتخب فصل اول آن از طریق موسسه تصویرگسترپاسارگاد به شبکه خانگی آمد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» استقبال از «شهرزاد2» از همین قسمت ابتدایی مشهود بود و حتی میتوان گفت عرضه «عاشقانه» را تحت الشعاع قرار داد.

قسمت اول «شهرزاد2» بیشتر پاساژی است برای ورود به ماجراها درست بعد از مرگ یا به عبارتی قتل بزرگ آقا!

در قسمت اول در کنار روایت داستان سفر ماه عسل و شهرزاد از کشمکش شکل گرفته در دستگاه دیوان سالار می‌بینیم.

یکی از نکات قسمت اول «شهرزاد2» آن است که در تیتراژ پایانی نام محمدجواد ظریف و مسعود سلطانی وزرای امورخارجه و ورزش و جوانان در رأس تشکرکنندگان دیده میشود!

اگر «شهرزاد2» پروژه ای بود که بخشی از آن در خارج از کشور فیلمبرداری می شد می‌توانستیم دلیلی منطقی بر این حضور داشته باشیم اما درباره پروژه ای که کاملا در داخل فیلمبرداری شده تشکر از وزیر امور خارجه چه معنایی دارد؟

البته نام دیگرانی مانند مرتضی میرباقری معاون سیما، حسین انتظامی معاونت مطبوعاتی ارشاد و حتی سعیدی‌کیا رییس بنیاد مستضعفان هم در فهرست تشکرکنندگان دیده میشود که ربط برخی از آنها مانند رییس بنیاد با «شهرزاد» هم محل پرسش است.

گویا یکی از دلایل این تشکرها آن بوده که برای دراختیارگیری لوکیشنهایی خاص که مورد نیاز برای فیلمبرداری فصل دوم بوده این وزارتخانه ها با دست اندرکاران «شهرزاد2» همکاری داشته اند.

تصویر تیتراژ «شهرزاد2»
تصویر بخشی از تیتراژ «شهرزاد2»

یک دیدگاه

  1. بسیاری از زیباترین ساختمان هایی که در منطقه توپخانه و خیابان سرهنگ سخایی و سی تیر قرار دارد ، در اختیار وزارت خارجه است که در بسیاری از سریال ها مثل “کارگاه علوی ” “”مدار صفر درجه” و…
    وزارت خارجه از این نظر تعامل خوبی با سریالهای تاریخ معاصر دارد.
    به همین سادگی .

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید