ربط تعطيلي «تايني موويز» با سامانه وابسته با يک بانک از کجا نشأت گرفته؟ چرا کسي درباره سامانه منسوب به «ژن خوب» يا سامانه منسوب به يک ارگان ارزشي متمول چيزي نمي‌گويد؟

تاینی موویز

نمايش خانگي/محمد شاکری: وقتي عباس جعفري دولت‌آبادي دادستان عمومي و انقلاب تهران از دستگيري مديران بزرگ ترين سامانه عرضه دوبله فيلم و سريال خبر داد بسياري از رسانه‌ها اين خبر را کنار عدم به‌روزرساني سامانه‌اي به نام «تايني موويز» قرار داده و پرسشهايي جدي مبني بر دستگيري مديران اين سامانه طرح شد.

به گزارش سايت خبري-تحليلي «نمايش خانگي» فعاليت بيشتر از 5 ساله اين سامانه و بخصوص اينکه خريد اشتراک در اين سامانه با ارائه شماره کارتهاي بانکي گردانندگان صورت مي‌گرفته پرسش بعدي را شکل داد و آن هم اينکه چرا دستگيري گردانندگان «تايني موويز» زودتر از اينها صورت نگرفت؟

پرسش سوم در راستاي پرسش دوم و در اين مسير شکل گرفته که آيا ميان راه اندازي سامانه‌هاي ويديوي درخواستي وابسته به برخي از نهادها و ارگانهاي متمول و عدم توانايي رقابت با «تايني موويز» عامل اين دستگيري بوده است؟

پرسش سوم هرچند منطقي مي‌نمايد اما عجيب آنجاست که اين پرسش، نه با مرور تمامي سامانه هاي ويديوي درخواستي که از «فيليمو» و «آيو» گرفته تا «لنز» و «آنتن» و «فام» و «شیما» و «تیوا» و «تیوی نت» را دربرمي‌گيرد و برخي از آنها منسوب به اپراتورهاي مهم تلفن همراه و از جمله «همراه اول» و «ايرانسل» هستند بلکه فقط با تمرکز با نام يکي از اين سامانه هاي يعني «آيو» طرح شده است!

اگر فضاي مجازي را در روزهاي اخير رصد کرده باشيم حتما با توئيتها و پستهاي طنازانه‌اي روبروييم که تعطيلي «تايني موويز» را کاملا به حضور «آيو» ربط داده اند!! در يکي از اين توئيتها آمده است: سه ماه پيش ازش تو يه مهموني پرسيديم کجايي؟ گفت آيو. گفتم چه خوب من اکانت تايني‌موويز دارم. گفت ميبندنش! الان رسيدم بهش!

در توئيتي ديگر ميخوانيم: آيو ميارن تا تايني‌موويز فيلتر بشه! رقابت نميکنن براي کيفيت بهتر و بجاش رقيبو حذف ميکنن.

از اين دست توئيتها و پستها فراوان در فضاي مجازي بازنشر شده که البته برخي از آنها حاوي واژه هاي توهين آميز هم ميشود. پرسش آنجاست که چرا از ميان اين همه سامانه ويديوي درخواستي که در يکي دو سال اخير فعاليت مي کنند همه براي گله‌گذاري به سمت «آيو» رفته اند!؟

اگر بخواهيم ريشه هاي شکل گيري سامانه «آيو» را مرور کنيم به يکي از هولدينگهاي بانک پاسارگاد مي‌رسيم.

بانک پاسارگاد پيشتر و در جريان حمايت از توليداتي همچون «طبقه حساس»، «جدایی…» «بهمن»، «من ديه گو مارادونا هستم»، «مرگ ماهی»، «ملبورن» و «زیر سقف دودی» که برخي از آنها مانند «طبقه حساس» و «جدایی» پرفروش بودند و برخي مانند «ديه گو…» شکست خورده مطلق اکران، هم در کانون توجه قرار گرفته بود.

اما آيا اين، دليلي منطقي بر آن است که ماجراي «تايني موويز» را به «آيو» نسبت دهند؟ چرا در غائله دستگيري گردانندگان تايني موويز همه اصرار عجيب و غريبي دارند بر اينکه سامانه وابسته به بانک پاسارگاد دليل اتفاق است؟ چرا؟ به دليل وابستگي اين سامانه؟

اگر اين طور باشد که به زحمت بتوانيم در ميان سامانه هاي ويديوي درخواستي پيش‌رو به سامانه مستقل برسيم چون نه تنها برخي از اين سامانه‌ها به اپراتورهاي مختلف تلفن همراه وابستگي دارند بلکه ردّپاي برخي از اين سامانه‌ها به مديران ساليان صداوسيما و حتي برخي سازمانهاي ارزشي فعال در توليدات ميلياردي مي‌رسد!!!

پس چرا کمتر توئيتي در اين باره نميخوانيم؟ مثلا چرا کسي نميپرسيد که آيا ممکن است سامانه وابسته به اپراتور منسوب به يک آقازاده سياسي مدعي «ژن خوب» براي باقي ماندن در دايره رقابت شرايط حذف «تايني موويز» را فراهم کرده باشد؟ یا چرا کسی پیرامون ربط این تعطیلی با سامانه منسوب به يک ارگان متمول که اخیرا به خاطر گافی بزرگ در عرضه کپی بلوری یک فیلم ارزشی حاشیه‌ساز شد حرفی نمی‌زند؟

اگر بخواهيم براساس کيفيت عرضه محصول هم به اظهارنظر بپردازيم ماجرا مشکوکتر می‌شود چون تقریبا رقابت چندانی لااقل به واسطه همپوشانی محصول بین آیو و تاینی‌موویز وجود نداشت. «آيو» سامانه ايست براي پخش آنلاين آثار مجاز و کاملا در تضاد با «تايني موويز» که اولا امکان دانلود را فراهم ميکرد و ثانيا همه جور فيلمي از مجاز تا غيرمجاز خارجی به صورت زیرنویس و اخیرا دوبله در آن وجود داشت.

پس چرا نوک اتهام به سمت «آيو» رفته و کسي از «لنز» و «فيليمو» و «فام» و «شیما» و… چيزي نمي‌گويد؟؟

74 دیدگاه‌ها

  1. من یکی از کسانی هستم که معتقدم یکی از دلایل کنار رفتن تاینی موویز ..خاک خوردن رسانه هایی همچون آیو هست ! چرا !؟ شما میگید تاینی و رسانه هایی شبیه آیو در تضاد هستند ! خب بخشیش بله ولی نه الآن که این رسانه ها در تلاشن سریال ها و فیلم های خارجی حتی سریالی مانند game of thrones را دبله و سانسور و پخش کنند و تبلیغات وسیعی در این رابطه انجام بدن … و خب زمانی که سایت هایی مانند تاینی این سریال ها را به بدون حذفیات و گاهی با دوبله ی اختصاصی در اختیار ما قرار میدهند واقعا چه نیازی به این ها است ! و خب بعضی مسایل ارزشی هم میاد وسط و غیر قانونی بودن و در آمد زیاد این سایت و… و همه ی این ها دست به دست هم میده تا یه سایت خوب را کنار بکشن … و یکی از تفریحای ما را بگیرن و خب تازگی نداره این موضوع گرفتن افراد یک سایت…

    • نه تنها نباید آیو بریم بلکه هیچ سایت دولتی دیگه ای هم نباید بریم مثل همین لنز و فیلمیو و آنتن و …اگه کمی غیرت داشته باشید و اعتراض و تحریم این سایت ها رو ادامه بدین قطعا موفق میشیم که تاینی رو برگردونیم

  2. من تازگیا اشتراک خریداری کردم حیف یعنی دیگه نمیشه فیلم دانلود کرد البته سایت الان بازه ولی دانلود نمی کنه .معلوم نیست مشکلش حل میشه یا نه؟

    • من واقعا نمیفهمم برای چی باید یک سایتی به این بزرگی.با اینهمه بازدهی عالی و طرفداریه مردم رو تعطیل کنن؟؟؟برای نفع خودشون؟اخه چقدر مگه میشه خودخواه بود.واقعا دیگه گندششو دارن در میارن. با یه دلیله مسخره که معلوم نیست از کجاشون در اوردن .دوبله ی فیلم و سریالهای مستهجن؟؟؟یکینیست بگه داداش اشتباه زدی تاینیو با برازرز اشتباه گرفتی.اخرش هم هیچی معلوم نمیشه.هر چیزهای خوب رو از بین میبرند چون توانایی رقابت باهاشون رو ندارن.

  3. همه شون وابسته هستن
    از آیو بگیر تا فیلیمو و فیلمنت و لنز و آنتن و مابقی
    اگه اونا دست نداشتن تو این کار چرا یه بیانیه نمیدن بگن مشکلی با رقبا ندارن؟

    • چند روزه دیگه میان با سینه سپر شده میگن که “حالا دیگه با رقبا مشکلی نداریم”

  4. واقعا متاسفم

    هیچ وقت هیچ سایت یا گروهی نمیتونن جای تاینی مویز و بگیرن
    چون بهترین مدیریت و داشت و هم کاربر پسند بود
    جالب اینجاست که اکثر فیلمهای دوبله و پخش شده تلوزیون خودمون از سایت تاینی دانلود میشد و پخش میشد

  5. واقعاً جای تاسف داره که سایتی رو که بهترین کیفیت و کارایی رو داشت به همین راحتی بستن و تفریح وسرگرمی میلیون ها نفر رو از بین بردن.تاینی موویز خیلی سایت خوبی بود و مطمئنا کسانی اون رو تعطیل کردن که جرات رقابت رو نداشتن و با جوون ها مشکل داشتن.

  6. بالام جان این ایو و امثالش از تاینی تقذیه میکردن
    کمی به دقت بنگری توش، میغهمی که اره مبدا بیشترشون تاینیه
    حالا بماند مبدا و مقصد رو
    شما برو ببین زیرنویساشم بعضا پر از فحش رکیکه (حالا هرکی ترجمه کرده یا نکرده اون هم بماند) ولی همون زیرنویس رو هم دست نزدن
    الکی بخاطر مقالت یسری چیزای بدرد نخور اضافه کردی که عی اقا چه ربطی به ایو داره
    حالا اونشو نمیدونم چرا همه چشا زومه روش
    و اگه از دید مجاز نگاه کنی بهش، خیلی بیخوده

  7. سپاسگزارم از کسانی که این کار را کردن و خوشی و سرگرمی ما رو به باد نابودی دادن و اینکه اگر هر از چندگاهی من با یک فیلم خوب که از این تارنما بارگیری میکردم خانواده رو دور هم مینشوندم و سرگرم بودیم. رو هم نابود کردن واقعا سپاسگزارم و امید دارم هر چه زودتر این تارنمای خوب رو به حالت پیشینش برگردونن و از زدن تهمت های نابجا به این تارنما خودداری کنن
    اگر سریال هایی یا فیلم هایی که این تارنما پخش میکرد مشکل داشت(که نداشت)تقصیر این بنده خدا ها چیه؟اونوری ها میسازن اینا پخش میکنن هر کی بخواد میره و نگاه میکنه هر کی هم نخواد نگاه نمیکنه.

  8. نمیدونم واقعا پیش خودشون چه فکری کردن سایتو میخوان ببندن .
    ما که زورمون بهشون نمیرسه حداقل دو تا سایت مثل تاینی معرفی کنید.

  9. با این مقاله زدی به هدف
    دقیقا به خاطر این که سایتای بچه پولدارایی که سایتشون نمیتونستن کاربر جذب کنن مثل آیو و فیلمیو انتنو لنزورو ….اینا یک جایی کاری کردند که این سایت بسته بشه و اگرنه که چرا زودتر بسته نشد تا این سایتا اومد بسته شد؟

  10. نه واقعا این ابله ها فکر کردند سایت تاینی ببندند ما میریم دوبله های مزخرف اینا رو ببینیم؟؟؟؟با این کاراشون کاری میکنن که ارز از این کشور خارج بشه من خودم به شخصه تاینی بسته بشه قطعا اکانت سایت های خارجی رو میخرم هرچند خیلی گرانتر،بزنه کله ام واقعا هم میرم فیلمهای مستهجن هم میگیریم و تمام گناهش هم به پای همین اشخاصه که سایت تاینی بستن به اسم مستهجن

  11. حیف شد من یکی بیشتر عاشق فیلمهای کلاسیک قدیمیش بودم.خدا کنه دوباره باز بشه.تنها سایتی بود که مدیریت خوبی داشت وگردانندگانش حرفه ایی بودند.

  12. اقتصاد داغون، تا دلت بخواد بیکار داریم
    نه امکانات داریم نه تفریحات
    از ناچاری مینشستیم تو خومه دوتا فیلم ببینیم وقتمون بگذره اینم ازمون گرفتین
    دیگه چی از جونمون میخواید، بریم بمیریم؟؟؟!

  13. از بهترین سایت های جایگزین تاینی “nightmovie” هستش که حتی ارشیو قوی تری هم از تاینی داره

  14. آقای وزیر ارتباطات خیلی زود شروع کردی شما که سنت به ما جوونا نزدیکتره دیگه چرا خوشحال بودیم که وزیرمون جوونه اما حیف.

  15. سایت هایی مثل تاینی موویز نیستن که فضای مجازی و اینترنت رو داغون و خراب و نا امن میکنن. این.. فیلترینگه که با دخالتهایی که توی این زمینه میکنه به معنای واقعی داره اینترنت رو نابود میکنه.

  16. من تاچند روز حالم گرفته بود واقعا..ولی وقتی به اون درامدی که داشتن فکرمیکنم…..!!!شاید این درامدبالاشون براشون دردسر شد

    • نوش جونشون من که با رضایت کامل پرداخت می کردم نوش جونشون از شیر مادر هم حلالتره درآمدی که داشتن مث اینا که دزد و اختلاسگر نبودن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • منم با moji موافقم…
      واقعا هیچ سایتی به خوبیه تاینی نبود . از معدود سایت هایی بود که به کاربرا ارزش قائل بودن و برای راحتیه کاربرا همه کار میکردن ، از سرعت بالای دانلود بگیرید تا طراحی زیبای سایت و قسمت هایی که به کاربرا اختصاص داشت…
      این اواخرم که طراحی سایتو عوض کرده بودن عالی شده بود 🙁
      خدا ازشون نگذره که دلخوشیمونو ازمون گرفتن!

  17. فکر میکنین با این کارا مردم میان سمت سایتای مزخرف شما که مثلا دارین قانونی کار میکنین مگه شما خودتون کپی رایت و رعایت میکنین که میگین تاینی نمیکرد یا مثلا ویندوز وبرنامه هاشو ولایسنسش رو قانونی خریدین یا همه فیلمهایی که میزارین رفتین اورجینالشرو گرفتین که حرف مفت میزنین .فیلم هارو با سانسور وحذف تغییر چهار چوب فیلم وتغییر معنا نابود میکنید و بعد مییاید میگید رعایت میکنیم واونا نامردن وما خوبیم یا عکس چهره های مشهور دوبله رو میزارین که مثلا ثابت کنین که همه طرف شمان. دارین با این کارا گند میزنین به هنر دوبله وسینما . مگه اختیار مردم دست شماست یا پدر مردمید که میگید اینونبین یا اونو ببین احه شما چی مردم هستید اربابشون و پدرشون یا خداشون یا اینکه برده ایم . هیچی نداریم هیچ سرگرمی و تفریحی بعد اخرین سرگرمی ما رو هم دارید میگیرید و میگید ما راه خدا رو دینشو میریم وشما گوسفندید و نمیفهمید وما شما رو هدایت میکنیم چون با دیدین فیلم بهشت برین رو از دست میدینو میرید جهنم . پس حرف نزن نگاه نکن نخند و نبین چون فانونه مگه بچن مردم که با دیدن یه فیلم گمراه بشن و دینشونو از دست بدن .ماهانه با 4 هزار تومان فیلم های روز دنیا رو میتونستی دانلود کنی و همیشه داشته باشی بعد میگی بیا 15هزار بده بعدبیا فیلم ناقص ببین و همیشه برای دیدن فیلم باید به اینترنت وابسته باشی ودوباره پول اکانت و اینترنت بده . تا زندگی شما با پول ما بچرخه . فکر میکنین اینجا اروپا وامریکاست یا سطح زندگی و در امد اینجا با اونجا یکیه که مثلا دارین نت فلیکس ایرانی و صد در صد اسلامی راه میندازین که مردم واسه یه فیلم همیشه پول اینترنت واکانت های شما رو بدن اهان این یک روش بود که چطوری درامد زایی کنین و بزرگترین مشکلتون هم تاینی بود .پس این سر پوله نه قانون ودین .

    • بیخود سر خودتون رو گول نزنید. سایتی که سریال پ…ن گیم اف ترونز که حاوی بدترین صحنه ها هست رو بدون سانسور منتشر کنه کاملا لایق بسته شدن هست . دیگه هیچ دلیل دیگه هم نمیخواد . همون یه سریال دلیل کافی هست واسه بسته شدنش

    • مهدی خان شما به سریال به این قوت و عظمت میگی پ….؟؟؟؟ براتون متاسفم امثال شما با افکار منحرفتان فقط اون صحنه ها را میبینید و بقیه جاهای خوب سریال را نمیبینید آخه تقصیر خودتون نیست فکرتون جز به این مسایل به چیز دیگه ای فکر نمی کنه !!!!!!!!!!

  18. خدا لعنت کنه اون کسایی رو که باعث شدن سایت تعطیل شه سایت به این خوبی مگه چش بود بخدا تو این چند سال خیلی باهاش حال کردیم خیلی

  19. سایت تاینی موویز یکی از بهترین و با سلیقه ترین سایت ها در بخش فیلم و سریال بود که به سلیقه کاربرانش بیشتر توجه میکرد و نرخ شارژ اشتراک مناسب بود.و آرشیوی داشت که همه فیلم های تاریخی کلاسیک کمدی و درام را میتوانستی پیدا کنی و درمورد دوبله اینکه این سایت دو نسخه دوبله میذاشت یکی نسخه سانسور شده که به طور حرفه ای باز بینی و سانسور میشد که ماله بچه ها بود و یکی نسخه بدون سانسور برای بزرگ سالان خب این فیلمها ردا سنی داشتن و تاینی نیز یاد اوری میکرد و فیلم هاو مستندهایی که دوبله صدا سیما بود و قبلا پخش شده بود را میتوانستین در این سایت پیدا کنیم که عالی بود و این دوبله صدا سیما حق ما بود و سهم ما بود و به جای خاک خوردن تو آرشیو صدا و سیما ما میتونستیم از سایت دانلود و استفاده کنیم.واقعا چرا مسهجن؟؟سایت تاینی مستندهای دوبله شده میذاشت که واقعا به دردم میخوردن و حال میکردم.فیلم هاش هم اختصاصی دوبله میکرد و بقیه دوبله های موسسه که میذاشت ان دوبله ها رو خود موسسه ها به طور رایگان در کانال فضای مجازی خود انتشار میگردند و که تاینی هن میذاشت در عیر اینصورت نمیذاشت و بعد از مدت ها و فروش قانونی محصول ان فیلم را با دوله میذاشت در سایت و چه کاری بهتر از این که مردم و عزیزاانمان در استفادا از محصولات بایگانی شده شرکت ها که دیگر تاریخ فروش محصول انقضا یافته کار خیری انجام دهیم و در اختیار مردم عزیز قرار دهید و ای کاش تاینی یه پروانه کسبی میگرفت و به کوری رقیبان بهترین سایت بود.

  20. واقعا متاسفم اصلا نميشه چيزى گفت واقعا من خودم عاشق فيلمم و خيلى نگا ميكنم الانم دو سال بود از اين سايت استفاده ميكردم يكى از بهترين سايتاى دانلود فيلم دنيا بود واقعا همه راضى بودن چرا اينا اصلا به نظر مردم توجهى نميكنن آخه واقعا جاى تاسف داره

  21. تنها سایتی که میتونست با تاینی رقابت کنه وواقعا هم سایت خوبی بود واز همه مهمتر رایگان هم بود سایت سینما بود که متاسفانه اون هم تعطیل شده مونده یک تعداد سایت بی خود پولی که شده دکانی برای انها

  22. هفته ای یکی دوتا فیلم دانلود میکردیم و باهاش سرگرم بودیم
    این خوشیم ازمون گرفتن تشکر ?

  23. واقعا متاسفم برای مسئولین… که فقط فکر منافع خودشون هستن و به ایجاد و حفظ فضای رقابتی اهمیتی نمیدن
    سوای دانلود فیلم و سریال این سایت مرجع تخصصی فیلم بود که علاقه مندان و متخصصین این حوزه میومدن و اظهار نظر میکردن و سیستم امتیاز دهی به فیلم هارو داشت که واقعا مفید بود
    هیچ وقت هم فیلم ایرانی برای دانلود نذاشت غیر از فیلم های مشهور که لینک میشد به سایت فروش قانونی همون فیلم و این که بحث نقض کپی رایت فیلم های ایرانی واقعا چرت بود
    فقط و فقط اذیت مردم سینما دوست و پر کردن جیب دوستان رانت خوارشون بوده

  24. salam be hame dostan bemanad ke ziad eteraz nakardim va chize mohemi dg nist baraye dolat ama kasi khabari nadare az modiran ke aya shoro be kar mikonand pole mardon hesabaye karbari ke to wacht liostesh ye alame film dashtim chi in harfaro moteasefane faghat ahle filma mifahman

  25. خب مطلبت خیلی سعی کرده بگه اصلا بسته شدنه تاینی ربطی به آیو نداره خب خودتم هر جور گفتی نتونستی قانع اثبات کنی که ربط نداره چون هر جور نگاه کنی خیلی ربط داره ، اما بستن تاینی یا نایت و … فایده ای نداره یعنی احمقانه ترین روش ممکنه مثال میزنم اومدن گفتن تو مشهد کافه را جمع کنیم چیه دختر و پسر جا دارن میرن قلیون میکشن چی شد از راه بستن و گرفتن استفاده کردن قلیون رفت تو خونه ها دیگه دختر و پسر قلیون میکشیدن حتما حتما اونی که مد نظر بود نشه اتفاق می افتاد،یه زمانی گفتن فارسی وان خیلی بده شروع کردن به موج گزاشتن و … چی شد مردم رفتن نمایش و آی فیلم دیدن ؟ نه کلی شبکه جایگزین اومد حالا تاینی یا هر سایتی بسته بشه چی میشه ؟100 تا دیگه فضا باز میشه میان وسط چون تاینی نیست بارش داغ میشه اون همه کاربر میان دنبال سایت اونم هر جایی جز اونی که قانونی اجازه دارند مخصوصا دامنه های دات آی آر

    • اتفاقا برعکس . وقتی بزرگ ترین رو خفه کنی کوچک تر ها میترسن و خودشون جمع میکنند چون میدونند به سرنوشت تاینی منجر میشن در نهیات

    • این مهدی از اوناس که باید گذاشت گوشه دیوار و یه تیر خلاص زد تو مخش . چون فکرش تاریکه

  26. درود. تمام نظرات کاربران گرامی رو خوندم و منم شخصن عاشق تاینی بودم بزرگترین رسانه فیلم و سریال رو تو ایران بستن
    فردا دانلود کم نبود تاینی هم اضافه شد تازه روز خوش ماهاست . روزی میرسه که همه سایتای معروف فیلم و سریال و حتی انیمیشن رو هم تخته کنن و فوری فیلترش کنن . یه سرگرمی هم داشتیم ازمون گرفتن . ولی هیچوقت وقتمو واسه فیلمای بیکیفیت و آشغال صداسیما صرف نمیکنم حتی اگه شده شبو روز بشینم پای اینترنت و منتظر دانلود فیلم بشم تمام فیلمای مورد نظرم رو از انکودر های خارجی میگیرم دوستان چندتا انکودر توپ و عالی برای دانلود فیلم و سریال اورجینال به شما معرفی میکنم که خودم شخصا از اونا بعضی موقع ها فیلم میگرفتم و با فیلترشکن هم سرعت دانلودم بالا بود
    Mkvcage
    Ganool
    ShanigMovie
    F2m
    YIYF

  27. اول سلام و دوم
    درود به شرف تاینی مویز.
    اون سال های سیاهی که داشتن ویدیو جرم بود ، همین موجودات جاهل واردات ویدیو را آزاد کردن و متوجه شدند نون تو این کاره.
    حالا هم تاینی را بستند چون نونشون را آجر کرده بود.
    به کلماتی چون دانلود قانونی و حلال دقت کردید؟ یعنی آخر رذالت و پستی . یک مشت آدم حرم خوار از حلال خواری حرف می زنند.
    این فتوا را از کجاشون در میارند خدا می داند
    گور بابای همشون با این تفکر فاسدشون
    موفق باشید

  28. بچه ها نایت مووی چش شده ؟؟؟؟ چند روزه تو کانالش اعلام کرده سایت مشکل داره . نکنه؟؟؟؟؟؟

  29. واقعا حیف این سایت که با این خدمات بسته شد واقعااااا حیف لعنت به عاملین بسته شدن این سایت واقعا ما خیلی از کشور های دیگه از نظر ذهنی عقب تریم ???

    • عزیزم تو کشورهای دیگه اصلا سایت های غیر قانونی وجود نداره مثل تاینی مویز و برای هر فیلم خدا تومن هزینه میکنند . خالا بازم بگو ما عقبیم خخخخ

    • تو کشورهای دیگه دزدی های میلیاردی و ژن خوب نما هم وجود نداره . کجای کشور ما مثل اوناس که سایت دانلودمون باشه !!!!!

  30. بدون شک قصدشون و هدفشون همین بود که با بستن سایتهای بزرگ مردم رو به سمت رسانه های خودشون سوق بدن. ولی اندازه مگس مغز ندارن نمیفهمن هیچوقت از راه زور نمیشه به هدف رسید. متاسفانه با استفاده از این روشهای جاهلانه در طول سالیان دراز کشور و فرهنگ مردم رو به سمت نابودی کشوندن فقط و فقط برای کسب منافع خودشون. صاحبان قدرت در تمام اعصار مدلشون همینه … باید امیدوار باشیم اگر مردم دیگه به… نداشته باشن حداقل در فضای مجازی دایم در حال مقابله هستیم و تسلیم خواسته هاشون نمیشیم ووو

  31. واقعا تاینی موویز بزرگترین مرجع فیلم فارسی زبان برای همه قشر از مردم ایران بود، بهترین آرشیو و کتگوری، بهترین دوبله و زیرنویس ها، بهترین سرعت برای دانلود، و از عمه مهمتر وجود کاربرای واقعا با دانش و هنر دوست که فیلم میفهمیدن و نظرات کارشناسی میدادن و نقد های نکته سنج. خدمتی که این سایت به بالا بردن شعور هنری و سینمایی مردم ایران میکرد قابل تقدیر بود نه این برخورد شنیع.
    متاسفم برای این مسولین متحجر کشورم که بجای پیشرفت کشور کمر در نابودی فرهنگ اسلامی و ایرانی و انسانی ایران بستند.متاسفم

  32. سایتی که سریال فرا مستهجن گیم اف ترونز رو میزاره باید بسته بشه و جای هیچ شکی هم باقی نیست

    • فرامستحجن مغز تو هستش که زیبایی های یه فیلم و نمیتونی ببینی.
      بعدش هم زورت نکردن که تو نیگاه نکن ما می خواستیم نیگاه کنیم و راهشو هم پیدا میکنیم

    • امروز صبح از خونه پا شدم رفتم حرم واسه مسئولین دعا کردم که زود تر شفا پیدا کنن اختلاس گرا که از …. هستند نه از ما مردم . شما مسئولین ذاتتون مبتذل هستش برین زن های … از تو … جمع کنید بی غیرت های مفنگی اون بدبخت های زلزله خورده رو ول کردین اومدین پی عشق و حال اون از پلاسکو اینم از وضعیت مالی مردم . مثل زامبی اوفتادین به جون مردم حالا هم که اومدین تاینی رو بستین دلمون به تاینی خوش بود که اونم از ما گرفتین. الان فکر کردین میایم شبکه های شخمی شما رو نگاه میکنیم الان فکر کردین مردم میشینن آی فیلم و نمایش و شبکه سه و … رو می بینن آدم حالش بهم میخوره از این همه ظلم . واقا خیلی مردم باحالی هستیم تا حالا شانس نیاوردین که…

  33. تو که خیلی از فیلمای مستهجن بدت میاد چرا دیدیش ؟؟؟؟ دروغ میگم دیدیش که میگی فرا مستهجنه رطب خورده منع رطب نمی کند .

  34. من شنیدم که یکی از مدیران تاینی متوسط در خارج از کشور بوده و با دستگیر شدن مدیران دیگر تاینی موویز دیگر به کشور باز نگشته و در مورد آینده تاینی موویز گفته هر طوری که شده این سایت رو نگه میداره اگر هم شده از خارج از کشور اداره بکنه که با دوبله کنندگان آن سوی آبها
    امیدوارم که همینطوری که ایشان گفته باشه
    ولی یعنی کسی در توانش نیس که در خارج از کشور یه سایتی رو اداره کنه مثل این تاینی موویز و دیگر به هیچ کسی در ایران جواب پس نده

  35. ی مشت بی سواد شده مسئول این مملکت. اخه بهترین سایت دوبله رو بدون دلیل خاصی میبندین که چی؟ تاینی که هم سانسور شده میذاشت هم بدون سانسور جمع کردید بازداشت کردید که چی بشه؟ آیو بیاد تو بورس؟ نماوا؟ فیلیمو یا چی؟ هرکار هم کنید ی روز ی نفر از خارج کشور سایتی مثل تاینی میسازه ک کاری جز فیلتر کردن از دستون برنیاد ک دواش ی وی پی انه . متاسفم واسه جامعه ای که توش زندگی میکنم.

  36. اگرنمیخواید و نمیخوایم که این حال و روز زوداشته باشیم و دربدترین شکل و حالتی که بشه تصور کرد قرارداشته باشیم باید فکری اساسی و بنیانی کرده و کمی زحمت بخودمون بدیم… این حال و روز شایسته ی ادیب ترین ملت دنیا نیست این آش و کاسه همیشگیه اگر کاری نکنیم شاید و البته باید کاری کرد شاهنامه رو بخونیم ببینیم پیشینیان ما چه میگن

  37. آخه یکی نیست بهشون بگه آخه احمق روبله ی مستهجن با زبان اصلیش چه فرقی داره بعدشم الان دیگه همه چی ریخته تو اینترنت هیچ کسی نمیره تاینی تا فیلم مستهجن ببینه
    ….

  38. یادتون باشه با اینکار هیچوقت نمیتونید نظر ملت رو به سایت های مضخرفی همچون … جلب کنید.

    تاینی موویز برترین وبسایت فیلم و سریال تو تاریخ ایران بود که متاسفانه به دلیل بی عُرضگی برخی مدیران سایت های داخلی از سانسور کردن فیلم به جای همکاری و دوستی به حذف دوست میپردازند.

    آره داش اینطوریاست ، ملت فراموش نخواهند کرد اشتباهات بزرگتون رو.

  39. اونایی که میگن باید بسته شه گیرشون گیم اف ترونزه بهونه بهتر نداشتین یه طوری میگین فرا مستحجن انگار دست و پاتو بستن میگن اگه میخوای بری تو سایت باید ببینی ( منظورم مهدیه )
    بعد شما که انقدر صالحی از کجا اصلا این سریالو میشناسی چه بسا دونستن صحنه هاش خیلی بدم میاد از اونایی که فکر میکنن با بستن یه سایت تموم مشکلات مملکت حله

  40. لعنت بر بی شرف هایی که تاینی موویزو بستن.تف تو روح خودشون و اجدادشون
    واس هیچ سایت دیگه ای هرگز پول نمیدم

  41. هیچ سایتی ب اسم تاینی مویی باز نشده و هر سایتی هم هست فیکه ولی داخل این سایتای فیلم و سریال میتونم بهنون دیبا مویی رو معرفی کنم زیر هیچ مجموعه دولتی نیس

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید