درگیری بازیگر-کارگردان یک محصول پرفروش شبکه خانگی!

محمدرضا گلزار-علی احمدزاده

نمایش خانگی: در سینمای ایران کم نداشته ایم تعارضاتی را که میان تهیه کننده-کارگردان یا کارگردان-بازیگر پیش آمده؛ ویژگی مشترک اغلب این تعارضات آن بوده که یا هنگام رونمایی در جشنواره یا هنگام اکران رخ داده است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» در یک مورد تازه اما درگیری کارگردان-بازیگر به هنگام عرضه فیلمشان در شبکه خانگی روی داده است و آن هم در شرایطی که فیلمشان جزو محصولات پرفروش این مدیوم بوده است.

«مادر قلب اتمی» نام فیلمی در مایه های ابزورد از کارگردانی جوان به نام علی احمدزاده است که علیرغم اقبال نسبی به آن در اکران حتی در گروه آزاد اما به ناگاه از پرده پایین کشیده شد تا هفته گذشته که از طریق موسسه هنرنمای پارسیان به شبکه خانگی عرضه شد.

توجه مخاطبان به فیلم که از حضور محمدرضا گلزار-ترانه علیدوستی-پگاه آهنگرانی سود می‌برد در شبکه خانگی آن قدر بود که باعث شد گفته‌های محمدرضا گلزار پیرامون این فیلم که در گفتگو با ماهنامه قدیمی «دنیای تصویر» که یادگار علی معلم است بیان شد مورد توجه قرار گیرد.

گلزار در بخشی از این گفتگو با اشاره به تلاش برای خلق کاراکترش در این فیلم گفت: كاراكترم در «مادر قلب اتمى» را خودم خلق كردم. هيچ نقشى در سينماي ايران نیست که بتوانی به آن اشاره کنی و بگویی گلزار از آنها برای بازی در این فیلم الهام گرفته است. فیلم تا میانه ها رئال است و از آنجا که وارد فضای سوررئال میشود بخش زیادی از شخصیت را سعی کردم بسازم. روی تمام نماهای حضورم فکر کردم.

این اظهارات یک بُعدی که بدون اشاره به نام علی احمدزاده نویسنده و کارگردان «مادر قلب اتمی» بیان شد با طعنه احمدزاده مواجه گشت. احمدزاده در متنی اجتماعی خطاب به گلزار نوشت: آقاي گلزار آنچه شما تا حالا خلق كردي پسر بچه‌اي است كه براي ماله كشي به روي خودشيفتگي و خشم همنسلانش استخدام شده. در «بوتيك» و «…اتمي» خوبي، چون بيرون اين بازي هستي. خلق در محدوده شما نيست، خط قرمز شماست.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید