درگذشت کارگردان مستند پرمخاطب شبکه خانگی

نیما طباطبایی

نمایش خانگی: نیما طباطبایی، مستندساز جوان سینمای ایران پس از سه ماه مبارزه با تومور مغزی در بیمارستان ایرانمهر درگذشت.

 به گزارش نمایش خانگی نیما طباطبایی که در ماههای اخیر بخاطر کارگردانی مستند «من ناصر حجازی هستم» و شکایتی که امیر قلعه نویی از صاحبان این مستند یعنی او و امیر رفیعی تهیه کننده، ترتیب داده بود در کانون توجه قرار گرفته بود، پیش از این به خاطر تومور مغزی تحت عمل جراحی قرار گرفته بود.

این مستندساز  از مردادماه به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بهمن بستری شده بود و پس از کم‌کاری پرسنل این مجموعه به بیمارستان ایرانمهر منتقل و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود پس از سه ماه از گذشت بیماری‌اش صبح امروز در بیمارستان ایرانمهر تهران درگذشت.

نیما طباطبایی فرزند مرحوم غلامرضا طباطبایی بازیگری بود که در سریالهایی همچون “امیرکبیر”، “وزیر مختار”، “ولایت عشق” و “مدار صفر درجه” و آثاری سینمایی همچون “ویزا”، “تحفه ها”، “مسافران”، “روز شیطان”، “معادله” و “نوک برج” ایفای نقش کرده بود.

او همچنین خواهرزاده رویا تیموریان بود و به هنگام ساخت “من ناصر حجازی هستم” از تیموریان و همسرش مسعود رایگان به عنوان نریتور استفاده کرد.

مستند “من ناصر حجازی هستم” فارغ از جلب اقبال عمومی در اکران سینماها به هنگام عرضه در شبکه نمایش خانگی توسط گلرنگ رسانه نیز توجه طیفهای مختلف مخاطبان را فراهم کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید