حمله «کیهان» به سریالهای «عاشقانه» و «شهرزاد»⇐هزینه فصل جدید این سریال چگونه تأمین شده؟/مافیاهای اقتصادی چگونه با چسباندن اجناس خود به سلبریتی‌ها در این سریال‌ کاسبی می‌کنند؟/چرا پندارهای شبه‌فمنیستی به خورد مخاطب داده می‌شود؟/ چرا افراد فاسد، به عنوان الگو به جوانان معرفی می‌شوند؟

کیهان

نمایش خانگی: رسانه های اصولگرا کمتر پیش آمده به شبکه نمایش خانگی و نقشی که این مدیوم در بازگرداندن مخاطب ماهواره به سمت محصولات داخلی دارد توجه کنند و بیشتر به انتقاد از محصولات خانگی پرداخته‌اند.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» سریالهای «عاشقانه» و «شهرزاد» از جمله محصولات پرمخاطب شبکه خانگی هستند که به دلایل مختلف با انتقاد این رسانه ها مواجه شده اند.

به تازگی روزنامه اصولگرای «کیهان» در گفتگو با یکی از چهره های کم نام و نشان محافل رسانه ای اصولگرا به نام محمد کوچک به انتقاد از شبکه خانگی پرداخته و سریالهای «عاشقانه» و «شهرزاد» را به طور غیرمستقیم هدف گرفته است.

محمد کوچک با اشاره به سریالهای «شهرزاد» و «عاشقانه» درباره ترویج دیدگاه‌های انحرافی در سریال‌های شبکه نمایش خانگی گفت: در یکی از این سریال‌ها به طور آشکار پندارهای شبه فمنیستی به خورد مخاطب داده می‌شود. همچنین در سریال دیگری که فصل اول آن به پایان رسیده است، سبک زندگی سرمایه‌داری و ‌اشرافی تبلیغ می‌شود و افراد فاسد، به عنوان الگو به جوانان معرفی می‌شوند.

وی بر لزوم نظارت اقتصادی بر تولید چنین سریال‌هایی تأکید کرد و گفت: نظارت محتوایی، همچنان‌که در همه جای دنیا مرسوم است درباره این سریال‌ها نیز باید صورت گیرد. اما مسئله دیگر، نظارت اقتصادی است.

این چهره اصولگرا با اشاره به بازداشت سال قبل تهیه کننده «شهرزاد» ادامه داد: چون بر این آثار نظارت اقتصادی نمی‌شود. به ویژه اینکه سرمایه‌گذاری یکی از سریال‌های شبکه نمایش خانگی با یک پرونده فساد اقتصادی گره خورده است. برای همه جای سؤال است که هزینه فصل جدید این سریال در حال حاضر چگونه تأمین می‌شود؟ اسپانسرهای این سریال‌ها چه کسانی هستند؟ آیا هر کس صرفا به خاطر داشتن سرمایه می‌تواند سریال شبکه نمایش خانگی بسازد؟ اینها سؤالاتی است که باید درباره آنها شفاف‌سازی شود.

کوچک با ادامه اشارات خود به «شهرزاد» درباره بهره‌بری مافیاهای اقتصادی از سریال‌های شبکه نمایش خانگی، تصریح کرد: در سری اول یکی از سریال‌های شبکه نمایش خانگی، یک گردنبند که در بازار موجود است تبلیغ می‌شد. در سری جدید این سریال هم یک گوشواره را وارد داستان کردند. باید بر این هم نظارت شود که مافیاهای اقتصادی چگونه با چسباندن اجناس خود به سلبریتی‌ها در این سریال‌ها کاسبی می‌کنند؟

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید