حسن فتحی بیان داشت: دوازده قسمت از فصل چهارم «شهرزاد» آماده است/اگر فصل چهارم در نسخه سینمایی تولید شود برای بازیگران راحتتر است!/فعلا به دنبال ساخت فیلم سینمایی «کنتس سلما» هستم

پرویز فلاحی پور-علی نصیریان-حسن فتحی
نمایش خانگی: علیرغم پایان عرضه فصل سوم «شهرزاد» اما همچنان حرف و حدیث درباره تولید فصل بعدی آن وجود دارد. حسن فتحی کارگردان این مجموعه که حین تولید آن باحواشی فراوانی هم روبرو شد در گفتگویی تازه با «شرق» از آماده بودن 12 قسمت از فصل چهارم «شهرزاد» گفت.

فتحی با اشاره به تولید فیلم سینمایی «شهرزاد» گفت: 12 قسمت از فصل چهارم آماده است، منتها اینکه بشود آن را ساخت یا نه مشخص نیست چراکه تنها تمایل من کافی نیست. اینکه همکار نویسنده‌ام آمادگی نوشتن داشته باشد و مجموعه بازیگران که اساسا آدم‌های پرکاری هستند، وقت و شرایط انجام کار را داشته باشند یا خیر. بستگی به پارامترهای متفاوتی دارد. من وقتی این میزان علاقه و تقاضاهای مردم را می‌بینم، با وجود اینکه خیلی خسته‌ام و این خستگی بیشتر روحی است تا جسمی و شامل تمام تألماتی است که در این چند سال متوجه من و گروه بود، طبیعتا ترجیح می‌دهم فعلا فصل چهارم را آغاز نکنم، اما وقتی این حجم از درخواست مردم را می‌بینم، فکر می‌کنم شاید بد نیست که شروع کنیم.

فتحی ادامه داد: قطعا نمی‌توان نسبت به این مخاطبان پیگیر بی‌تفاوت بود و نسبت به خواست آنها بی‌اعتنا باشیم. من همه تلاشم را خواهم کرد که امکانی فراهم شود که در آینده نزدیک فصل چهارم را تولید کنیم. قطعا یک فرم آن می‌تواند سریال باشد و فرم دیگر آن می‌تواند فیلمی سینمایی باشد. قطعا شکل سینمایی آن برای بازیگران راحت‌تر است و زمان کمتری خواهد برد.

با این حال فتحی از “کنتس سلما” به عنوان پروژه قطعی بعد از “شهرزاد” نام برد و گفت:  اگر «کنتس سلما» را مطرح کردیم، چون پروژه‌ای بود که شش سال از زمانی که قرار بوده ساخته شود، می‌گذرد و زنده‌یاد علی معلم خیلی علاقه داشت این کار ساخته شود چند بار خیز برداشتیم برای ساخت آن و هر بار به دلیلی اتفاق نیفتاد و از اواخر فصل سه «شهرزاد» به فکر این بودیم اگر سرمایه تأمین شود، «کنتس سلما» را به‌عنوان اولین کار بعد از «شهرزاد» بنویسیم و تولید کنیم و فیلمی سینمایی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید