“حرفه‌ای” و تنظیم‌کننده‌ای با اکت‌های تصنعی!+عکس

نمایش خانگی/مجید ناصری: قسمت اول سریال خانگی “حرفه‌‌ای”مصطفی تقی‌زاده از طریق نماوا عرضه شد.

به گزارش نمایش خانگی در قسمت اول سریال، سیامک(با بازی سیروان) ماموریتی را به سرانجام می‌رساند. سپس از رییس(با بازی سیمون) فرصتی می‌خواهد تا به کاری شخصی رسیدگی کند و…

به غیر از حضور سیمون سیمونیان از مدیران سالیان جشنواره‌های دولتی که در قامت رییس سریال(!) و در حال مصرف قلیان(!) در قسمت اول “حرفه‌ای” دیده می‌شود بازی سیروان خسروی خواننده‌ای که بیشتر با تنظیم‌های الکترونیکش، شهره شد، نیز قابل کنکاش است.

آنچه از قسمت اول “حرفه‌ای” برمی‌آید نوعی بازی خشک و بی‌روح سیروان است که بیش از نیاز یک اثر داستانی، مناسب برای ساخت یک ویدیوکلیپ است!

کارگردان سریال مصطفی تقی‌زاده که پیشتر فیلم “زرد” را از او دیده بودیم، سعی زیادی کرده با بستن نماهای کارت پستالی عمدتا شبانه، جلوه‌های بصری زیبایی از سیروان بیافریند ولی مشکل، اکت‌های تصنعی سیروان و فقدان حس و حال در دیالوگ‌ گفتن است؛ البته که سیروان تقصیری ندارد، او صرفا یک خواننده است و در تنظیم آهنگ به مراتب تبحر بیشتری دارد تا بازیگری آن هم در یک سریال…

سیروان خسروی، سارا بهرامی، ماهور الوند، زانیار خسروی، بهاره کیان افشار، علی مصفا، علیرضا ثانی فر، مزدک میرعابدینی، بهناز جعفری، امیرمحمد زند، المیرا دهقانی، مرتضی تقی زاده، اسما رمضانی و… بازیگران سریالند.

سریال حرفه ای۱
سریال حرفه ای۱

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید