حجم بالای ممیزی وارده به سریالی با بازی محمدرضا گلزار-مهناز افشار/این سریال از هفته آینده عرضه می‌شود

عاشقانه

نمایش خانگی: «عاشقانه» تازه ترین سریال شبکه خانگی در حالی توانسته مجوز پخش دو قسمت ابتدایی خود را بگیرد که مهدی گلستانه تهیه کننده آن در گفتگو با «مهر» از حجم بالای ممیزی وارده به آن خبر داده است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» گلستانه همچنین از این گفته که این سریال از هفته آینده به شبکه خانگی می آید.

مهدی گلستانه بیان کرد: این سریال از هفته آینده در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود و ما مجوز نمایش قسمت های ۱ و ۲ این مجموعه را کسب کرده ایم و در پی این هستیم که یا دوشنبه ها و یا چهارشنبه ها این سریال را توزیع کنیم البته هنوز درباره این موضوع به نتیجه قطعی نرسیده ایم و اگر به نتیجه قطعی برسیم پوسترهایمان را با تاریخ نصب می کنیم.

وی افزود: با وجود اینکه گفته می شود ما ۹ قسمت آماده نمایش داریم باید بگویم که ما ۱۱ قسمت به لحاظ زمانی آماده داریم که ۵ قسمت از آن یعنی قسمت های ۶، ۷، ۸ تا ۱۵ رج زده شده و تنها یک سری سکانس ها باقی مانده است که به زودی فیلمبرداری و آماده می شوند.

این تهیه‌کننده عنوان کرد: ۳۵ جلسه تا پایان فیلمبرداری این سریال باقی مانده که در این میان بازی مسعود رایگان در «عاشقانه» به پایان رسیده است و بقیه بازیگران هم به صورت روزشمار از این سریال خداحافظی می کنند.

گلستانه در بخش دیگر از صحبت‌هایش با اشاره به ممیزی هایی که بر این اثر وارد شده بود، عنوان کرد: «عاشقانه» با ممیزی های زیادی روبه رو شده بود که با تعامل من، منوچهر هادی به عنوان کارگردان و مدیرکل شبکه نمایش خانگی این موضوعات رفع و در پی آن مجوز نمایش ۲ قسمت اول آن صادر شد و مجوز سه قسمت دیگر آن هفته آینده صادر می شود.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید