جانشین تهیه‌کننده «شهرزاد» به کمک «عاشقانه» آمد!+خروج مهناز افشار، حمیدرضا پگاه و پانته‌آ بهرام از پروژه

عاشقانه

نمایش خانگی: سازندگان مجموعه «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی در حال حاضر در شمال شهر مشغول تصویربرداری هستند و بازی مهناز افشار در این پروژه به پایان رسیده است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» در میان سایر بازیگران بازی پانته آ بهرام و حمیدرضا پگاه نیز به تازگی تمام شده است و براساس برنامه ریزی های انجام گرفته، تصویربرداری این سریال تا اواخر ماه جاری به طور کامل به پایان می رسد.

جالب اینجاست که در تازه ترین اخباری که از این پروژه منتشر توسط روابط عمومی سریال منتشر شده نام یک تهیه کننده جدید در کنار نام مهدی گلستانه تهیه کننده قبلی آن دیده میشود؛ این تهیه کننده هومن کبیری است!

هومن کبیری که عمده فعالیتش در تولید تله‌فیلم بوده نامش به عنوان تهیه کننده در سریالهای «گارد ساحلی» و «شکر تلخ» هم دیده شده بود ضمن اینکه به عنوان مجری طرح در درام اقتباسی «پدر آن دیگری» یدا.. صمدی هم حضور داشت.

کبیری البته در تولید سریال خانگی «شاهگوش» داود میرباقری به عنوان جانشین تهیه کننده و البته مدیر تولید در کنار محمد امامی تهیه کننده «شهرزاد» که بازداشتش حواشی فراوانی را رقم زد حضور داشت.

اینکه به ناگاه بعد از عرضه 5 قسمت از «عاشقانه» نام جانشین امامی در «شاهگوش» به عنوان تهیه کننده «عاشقانه» کنار نام مهدی گلستانه آمده هم از غرایب است!!!

در شرایطی که سرمایه گذاری سریال «عاشقانه» را محمدرضا نادری مدیرعامل گروه صنعتی دنا و میلاد علینقی از گروه داتیس خودرو برعهده داشته اند حضور جانشین امامی در «شاهگوش» به عنوان تهیه کننده چه معنایی دارد؟؟؟ آیا او به واسطه امامی آمده که مشکلات مالی پروژه را سر و سامان دهد؟

3 دیدگاه‌ها

  1. داتیس خودرو!!!پول افراد بسیاری راگرفته تا خودرو تحویل دهد، ماه ها از موعد گذشته ،نه از خودرو و نه از پول خبری نمی دهد، حالا آمده همین بلا را بر سر هنرمندان بیاورد.

  2. به عنوان یکی از مال باختگان شرکت داتیس خودرو که از روی زودباوری – فریفته تبلیغات دروغ شدم و پول برای دریافت خودرو به آن شرکت پرداخته ام ولی نه از خودرو اثری است ونه از پول بنده- راضی نیستم پول امثال بنده که با بدبختی کارمندی جمع آوری شده- صرف سریال های خانگی شود

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید