تهیه‌کننده “دینامیت”، کارگردان شد!+عکس

نمایش خانگی/مجید ناصری: قسمت اول سریال کودک “نارگیل” از طریق فیلیمو وارد شبکه خانگی شد.

به گزارش نمایش خانگی، داستان سریال درباره هاله است که اشتباه بزرگی می‌کند و پدر و مادرش اسیر طلسم وروره می شوند. او برای نجات والدینش باید به همراه برادرهایش و سه عروسک به نامهای نارگیل و لنگه و لیوه به سفری جادویی برود. سفری هیجان‌انگیز اما پر از اتفاقات جادویی و دلهره آور…

سریال “نارگیل” با درون‌مایه‌ای فانتزی-کودکانه و با محوریت سه عروسک مختلف تولید شده است. ابراهیم عامریان که به خاطر تهیه‌کنندگی یا سرمایه گذاری فيلم‌هايي مثل “دینامیت”، “تگزاس”، “انفرادی” و “سالوادور…” شناخته می‌شود در “نارگیل”، نامش به عنوان تهیه‌کننده هم آمده.

آبان ۹۸ بود که “نارگیل” به عنوان یک فيلم سینمایی به تهیه‌کنندگی سیدابراهیم عامریان، کارگردانی سیدداوود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی پروانه ساخت گرفت ولی رسوخ کرونا و تعطیلی سینماها، این پروژه را به سریال بدل کرده و حالا نام خود تهیه‌کننده است که به‌عنوان کارگردان آمده!

مهدی فقیه، شبنم قلی خانی، آشا محرابی، بهنوش بختیاری، سام نوری، شهرزاد کمال زاده، سارا منجزی، حسین رفیعی، بهراد خرازی، تورج نصر، سارا روستاپور، احمد ایراندوست، میثم رستگاری، علی زیاری، امیرمحسن کوه گره و سیروس همتی بازیگران سریالند.

نارگیل۱
نارگیل۱

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید