تهیه‌کننده خبر داد⇐دو نسخه از «قاتل اهلی» به شبکه خانگی می‌آید/امکان عرضه مینی‌سریال هم وجود دارد

قاتل اهلی

نمایش خانگی: در حالی که اختلاف میان مسعود کیمیایی و تهیه کننده «قاتل اهلی» تازه‌ترین فیلمش بر سر زیاد و کم کردن نقش پولاد در این فیلم به فراهم نمودن دو نسخه از فیلم یکی برای جشنواره و دیگری برای اکران عمومی منجر شده است، تهیه‌کننده فیلم که پیشتر از ارائه مینی سریالی از این فیلم خبر داده بود از ارائه هر دو نسخه به شبکه خانگی سخن گفته است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی»، منصور لشکری قوچانی در کنفرانس خبری اخیرش اظهار داشت: من نسخه نهايي را حق خودم مي دانم ولي شك نكنيد اين اتفاق با مشورت عقلاي سينما رخ خواهد داد. ضمن احترام به آقاي كيميايي، اگر ارشاد اجازه دهد دو نسخه فيلم را اكران خواهم كرد. در شبكه خانگي هم اين دو نسخه منتشر مي شود.

این تهیه کننده با اشاره به اینکه نسخه اصلی فیلم نسخه ایست که تحت نظر خودش تدوین خواهد شد بیان داشت: همه جاي جهان و حتي وزارت ارشاد ما نسخه تدوين تهيه كننده را مي پذيرند. ما يك بار در دفتر و يك بار در خانه سينما مذاكره كرديم و تفاهمنامه امضاء شد. خيلي محرمانه بود اما امروز همه جهان مي دانند!

لشکری قوچانی درباره چرایی عدم پذیرش نسخه کیمیایی خاطرنشان ساخت: مسعود كيميايي بسيار باهوش و خلاق است ولي ذهنش آشفته است و اين ويژگي تمام انسان‌هاي خلاق است. به همين دليل من بايد پروژه و مسائل به وجود آمده را مديريت كنم.

این تهیه کننده با اشاره به اینکه تنها دلیلش مبنی بر عرضه دو نسخه فیلم به شبکه خانگی قضاوت مخاطبان است بیان داشت: زير اين فيلم نام لشكري قوچاني و مسعود كيميايي آمده و ما بايد كاري كنيم اعتبار افراد حفظ شود اما برای مقایسه بد نیست بعد از اکران نسخه تهیه کننده، هر دو نسخه در شبکه خانگی عرضه شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید