بعد از یک هفته کشمکش⇐ «آس و پاس» به شبکه خانگی رسید+عکس

آس و پاس

نمایش خانگی: فانتزی-موزیکال «آس و پاس» که به دلیل پخش تیزرهایش از ماهواره با مشکل در صدور پروانه نمایش خانگی مواجه شده بود، بالاخره پروانه نمایش ویدیویی گرفت و از طریق موسسه گلرنگ رسانه به شبکه خانگی ارائه شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی»، «آس و پاس» شامل یک لوح فشرده است که علاوه بر نسخه کامل و بدون سانسور فیلم، پشت صحنه ای جذاب از فیلم هم دارد.

«آس و پاس» را آرش معیریان ساخته و فیلم در اکران رسمی رقم فروش 5 میلیارد را پشت سر گذاشت با این حال به دلیل آنچه پخش تیزر از ماهواره نامیده شده، بر سر راه صدور پروانه نمایش خانگی آن مشکلاتی پیش آمد.

شهاب کاظمی قائم مقام گلرنگ رسانه که رایت خانگی «آس و پاس» را در اختیار دارد با اشاره به این مشکلات گفت: پخش تیزرهای فیلم از ماهواره این بار باعث ایجاد گرفتاری در مسیر صدور پروانه نمایش ویدیویی شد و دقیقا یک هفته تمام مشغول رایزنی با نهادهای مختلف بودیم تا بالاخره در آستانه چهارشنبه سوری با تعامل شکل گرفته میان مدیران سینمایی و دادستانی مجوز نمایش فیلم صادر شد.

وی در تشریح این مشکلات ادامه داد: گویا مقامات قضایی از مدیران سینمایی خواسته بودند به دلیل پخش تیزر از ماهواره، جلوی نمایش خانگی فیلم گرفته شود که البته بدعتی در این حیطه است.

کاظمی با تقدیر از مدیران سازمان سینمایی و مدیرعامل خانه سینما که در تعامل با مقامات قضایی شرایط حل مشکل را فراهم آورند خاطرنشان ساخت: رایزنی دوسویه با مدیران سینمایی و مقامات قضایی و همراهی محمدمهدی حیدریان و منوچهر شاهسواری باعث حل مشکل شد و برای آن که مخاطبان در آستانه نوروز بتوانند یک محصول مفرح را تماشا کنند بلافاصله بعد از صدور پروانه نمایش شرایط توزیع گسترده و سراسری «آس و پاس» فراهم شد.

شهاب کاظمی
شهاب کاظمی

«آس و پاس» فارغ از درونمایه مفرح و موزیکال خود به واسطه استفاده از تکنیکهای رایانه ای برای تصویرسازی فانتزی هایی که برای قهرمان اصلی داستانش «حسن آس و پاس» رخ می دهد یکی از آثار متفاوت سالهای اخیر سینمای ایران است.

بازیگرانی نظیر محمدرضا هدایتی، سحر قریشی، حسام نواب صفوی، لیلا بلوکات، محمدرضا شریفی نیا، حضور بهاره رهنما و مهران غفوریان در این فانتزی-موزیکال حضور داشته اند.

«آس و پاس» از محصولات پویافیلم است و تهیه آن را عبدالله علیخانی و حسین فرحبخش برعهده داشته اند.

آس و پاس
آس و پاس

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید