به همت تهیه‌کننده مستند پرمخاطب «من ناصر حجازی هستم» صورت می‌گیرد ⇐اعطای «جایزه ناصر حجازی» به بهترین‌های فوتبال-رسانه

من ناصر حجازی هستم

نمایش خانگی: با معرفی هیات انتخاب و هیات داوران، اولین دوره مراسم “جایزه ناصر حجازی” اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد تا بهترین های فوتبال ایران در طول یک سال، تندیس یکی از اسطوره های ماندگار تاریخ ایران را دریافت کنند.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» امیر رفیعی طراح و مدیر مراسم با اعلام این خبر گفت: برای اولین بار در ایران قصد داریم تا در مراسمی با حضور چهره های مطرح عرصه های ورزش، هنر و … از بهترین های فوتبال ایران در طول یک سال با نام ناصر حجازی تجلیل داشته باشیم که این مراسم در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

رفیعی، تهیه کننده «من ناصر حجازی هستم» که این روزها مشغول تولید و ساخت قسمت دوم آن است پیرامون عناوین جایزه گفت: در اولین دوره از مراسم جایزه ناصر حجازی در هشت بخش پیرامون ورزش فوتبال اهدای تندیس خواهیم داشت که شامل: بهترین روزنامه یا خبرگزاری، بهترین فیلم یا برنامه تلویزیونی، بهترین داور، بهترین مدیر، بهترین مربی، بهترین بازیکن، بهترین دروازه بان و بهترین در اخلاق خواهد بود. ضمن آن که در این مراسم یک نفر از پیشکسوتان عرصه فوتبال و یک نفر از پیشکسوتان عرصه سینما مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

رفیعی در ادامه با تاکید بر آن که هیات انتخاب و داوری از مدتها قبل تشکیل شده بود، پیرامون چگونگی عملکرد هیات انتخاب گفت: در مرحله اول هر یک از اعضای هیات انتخاب که شامل بیژن ذوالفقارنسب، محمد پنجعلی، مجید نامجو مطلق، سعید رمضانی و کمیته ای هنری خواهند بود، در هر بخش نام سه نفر را اعلام می کنند که برای انتخاب نهایی، اسامی آنها به هیات داوری ارجاع داده خواهد شد. البته با لحاظ کردن دیدگاه هیات داوری پیرامون انتخاب نهایی بخش «بهترین فیلم یا برنامه تلویزیونی»  کمیته هنری با حضور آقایان جهانگیر کوثری، همایون اسعدیان و مازیار میری در این قسمت نظر قطعی را خواهند داد.

رفیعی که علاوه بر قسمت دوم «من ناصر حجازی هستم» با همراهی علی فتح اله زاده مشغول ساخت فیلم تاریخ هفتاد و یک ساله باشگاه استقلال تهران با نام «4 فینال آسیا» است، پیرامون اعضای هیات داوری گفت: هیات داوری با حضور حشمت مهاجرانی، حسین کلانی، جعفر کاشانی، علی فتح اله زاده و آتیلا حجازی و با آزادی کامل در افکار خود وظیفه اعلام نظر پیرامون دیدگاه هیات انتخاب را خواهند داشت تا تمام افراد حاضر در فوتبال ایران فرصت دریافت تندیس ناصر حجازی را داشته باشند.

رفیعی با اعلام این که دریافت تندیس ناصر حجازی فقط شامل لیگ برتر نیست، گفت: فرصت برای کسب عناوین ذکر شده برای تیمهای حاضر در لیگ برتر، اعضای تیم ملی، فدراسیون فوتبال و دیگر بخش های فعال در فوتبال کشور خواهد بود.

رفیعی پیرامون انگیزه از برگزاری مراسم «جایزه ناصر حجازی» گفت: همواره از آن جایی که در عرصه فوتبال جای مراسماتی چون جشنواره فیلم فجر، جشن خانه سینما، جشن حافظ و … که در عرصه سینما برگزار می گردد، خالی است، با توجه به محبوبیت بالای ناصر حجازی در میان تمام اقشار جامعه اعم از ورزشی، هنری و .. . با اجازه خانواده ایشان و حمایت مالی مجموعه ورزشی و تندرستی آتیران تصمیم گرفتیم تا از این پس همه ساله مراسم «جایزه ناصر حجازی» را به شکل فوق برگزار نماییم تا این گونه در فوتبال کشور و با برنامه هایی که بعدتر اعلام خواهد شد، در فرهنگ سازی بیشتر و بهتر آن گامی بلند برداشته باشیم.

امیر رفیعی در خاتمه با اشاره به این که قبل تر مشابه این مراسم را در تجلیل از یشکسوتان فوتبال ایران با حمایت معنوی خانه سینما برگزار کرده است، گفت: با تجربه های حاصل از گذشته، مراسم «جایزه ناصر حجازی» را برگزار خواهیم کرد که یکی از اتفاقات جالب آن اهدای تندیس به بهترین های فوتبال ایران توسط چهره های محبوب عرصه های فوتبال و سینما خواهد بود، تندیس هایی که در طرحی شکیل ساخته خواهند شد..

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید